Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPospíšil, Aleš
dc.contributor.authorFaturová, Lenka
dc.date.accessioned2021-12-08T09:31:13Z
dc.date.available2021-12-08T09:31:13Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31962
dc.description.abstractPředkládaná kvalifikační studie, teoreticko praktické formy, s názvem "Výtvarné zpracování deskové hry vzdělávacího charakteru" se zabývá fenoménem deskových her a jejich možným využitím ve výchovně vzdělávacím procesu. Teoretická část se zabývá historií deskových her od starověku po současnost a definicí základních pojmů souvisejících s tématem. Dále je zde rozebrána možnost a způsoby aplikovatelnosti didaktických her ve výuce. Praktická část této práce obsahuje návrh autorské deskové hry s předpokladem využití této hry jako edukačního materiálu. Součástí praktické části je tedy také soubor pravidel a charakteristika jejího využití v prostředí běžné školní výuky.cze
dc.format67 s. (76 646 znaků)
dc.format67 s. (76 646 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdesková hracze
dc.subjectdidaktická hracze
dc.subjectedukační materiálcze
dc.subjectboard gameeng
dc.subjectdidactic gameeng
dc.subjecteducational materialeng
dc.titleVýtvarné zpracování deskové hry vzdělávacího charakterucze
dc.title.alternativeVisual Treatment of the Education-Focused Board Gameeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag38868
dc.description.abstract-translatedPresented qualifying study, in the theoretical and practical form, called "Visual Treatment of the Education-Focused Board Game" deals with the phenomenon of board games and their potential use in the educational process. The theoretical part deals with the history of board games from antiquity to the present and with the definition of basic concepts related to the topic. Furthermore, a possibility and ways of applicability of didactic games in teaching are discussed there. The practical part of this work includes a design of an author board game with the assumption of using this game as an educational material. The practical part also contains a set of rules and characteristics of its application in the regular school teaching environment.eng
dc.date.accepted2015-05-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineVVu-SVucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeDuchková, Zuzana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam