Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNiklesová, Eva
dc.contributor.authorRezková, Aneta
dc.date.accessioned2021-12-08T09:32:17Z
dc.date.available2021-12-08T09:32:17Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-05-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31993
dc.description.abstractTématem bakalářské práce bude analýza používání interaktivní tabule jako alternativní pomůcky při výuce hodin českého jazyka a literatury na základní škole. V teoretické části budou vymezeny odborné termíny, bude zde pojednáno o možnostech využití interaktivní tabule pro odlišné formy výuky, o e-zdrojích a programech pro výuku za pomoci interaktivní tabule apod. Výzkumná část se bude zabývat porovnáním způsobu používání interaktivní tabule u učitelů i žáků na menších a větších základních školách ve vybraném okrese. Toto srovnání bude provedeno komparativní metodou. Cílem práce bude zjištění míry a způsobů používání interaktivní tabule v hodinách českého jazyka a literatury na 2. stupni vybraných základních škol.cze
dc.format85 s. (103 599 znaků)
dc.format85 s. (103 599 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectInteraktivní tabulecze
dc.subjectčeský jazykcze
dc.subjectliteraturacze
dc.subjectinteraktivní učebnicecze
dc.subjectDUMcze
dc.subjectpočítač ve výucecze
dc.subjecthistorie tabulecze
dc.subjectvirtuální světcze
dc.subjectaplikacecze
dc.subjectinteraktivní výuka.cze
dc.subjectInteractive whiteboardeng
dc.subjectCzech languageeng
dc.subjectliteratureeng
dc.subjectinteractive textbookseng
dc.subjectDUMeng
dc.subjectcomputer in educationeng
dc.subjecthistory of boardeng
dc.subjectvirtual Worldeng
dc.subjectapplicationseng
dc.subjectinteractive learning.eng
dc.titleInteraktivní tabule při výuce českého jazyka a literaturycze
dc.title.alternativeInteractive whiteboards in the teaching of Czech language and literatureeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag39119
dc.description.abstract-translatedThe topic of bachelor's thesis is evaluation of using interactive boards like an alternative tools for lessons of Czech language and literature in primary schools. Theoretical part includes definitions of e-resource and programs which interactive boards are able to operate with. Next part of theory describes using of different forms of teaching. Practical part deals with comparing of perception of teaching with interactive board between students and teachers. Moreover, it describes and evaluates the way in which pupils and teachers are using interactive board in small and larger schools in selected districts. This comparing is performed by comparative methods. The main goal is finding out the rate and method of using interactive boards in lessons of selected lessons.eng
dc.date.accepted2015-06-24
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJu-SVucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam