Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŽlábková, Iva
dc.contributor.authorStraková, Ilona
dc.date.accessioned2021-12-08T09:34:33Z
dc.date.available2021-12-08T09:34:33Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32056
dc.description.abstractBakalářská práce předkládá námět na dlouhodobější pozorování verbální komunikace ve výuce odborných předmětů. Teoretická část charakterizuje pedagogickou komunikaci se zaměřením na verbální komunikaci ve vztahu k vyučovacím metodám a organizačním formám vyučování využívaných při výuce na střední škole. Navazuje část výzkumná, která se zaměřuje velmi autenticky na průběh verbální komunikace přímo ve výuce odborných předmětů. Hlavním zdrojem výzkumu je videozáznam z konkrétních vyučovacích hodin v návaznosti na pozorování jednotlivých aspektů, forem a výskytu četnosti verbální komunikace učitelů a žáků. Nahlédnutí přímo do děje vyučovací hodiny je velkou inspirací a sebereflexí nejen pro mě samotnou, ale i pro učitele kolegy. Celkový pohled ve výzkumné části dotváří dotazníky pro učitele a žáky, kteří ještě v písemné formě vyplňují své názory a hodnocení na verbální komunikaci odborných předmětů. Osobní kontakt s učiteli a žáky střední školy přímo ve výuce mi přinesl aktuální pohled na danou problematiku mé bakalářské práce.cze
dc.format75 s.
dc.format75 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPedagogická komunikacecze
dc.subjectedukační procescze
dc.subjectkomunikační a kognitivní procescze
dc.subjectpedagogická interakcecze
dc.subjectkomunikativní pedagogikacze
dc.subjectkomunikační aktivity.cze
dc.subjectPedagogical communicationeng
dc.subjecteducation processeng
dc.subjectcommunication and cognitive processeng
dc.subjectpedagogical interactioneng
dc.subjectcommunicative pedagogyeng
dc.subjectcommunication activities.eng
dc.titleAnalýza verbální komunikace ve výuce odborných předmětů na střední školecze
dc.title.alternativeAnalysis of verbal communication in the instruction of vocational subjects in secondary schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag39653
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis delas with the theme of long term observation of verbal communication in the education process of professional subjects. It's theoretical part characterizes the pedagogic communication with a view to verbal communication in relation to education methods and organizational forms of education used in the education process at secondary school. Later follows the experimental part, which is authentically concerned with process of verbal communication directly in the education process of professional subjects. The main source of the experiment is the video-record from particular classes in concurrence of observation of particular aspects, forms and percentage of occurrence of verbal communication between the teacher and the students. Having the video record of the class brings a great advantage and is a big inspiration and self-reflection not only for myself, but also for the fellow teachers and the students. The overall picture from the experimental part is completed by the questionnaires for teachers and students, who in the written form express their opinions and evaluation of the verbal communication in the professional subjects classes. The personal contact with the teachers and students directly within the classes at the secondary school brought me the actual insight at the particular topic of my bachelors thesis topic.eng
dc.date.accepted2015-05-18
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství odborných předmětůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam