Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTichý, Miloš
dc.contributor.authorKučera, Kryštof
dc.date.accessioned2021-12-08T09:35:43Z
dc.date.available2021-12-08T09:35:43Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-05-04
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32086
dc.description.abstractPráce se zabývá výhradně Měsícem a jeho ukotvením v edukačním procesu. První polovina práce je věnována Měsíci jako tělesu, historii jeho pozorování, fázím, vzniku, stavbě, nejnovějším zjištěným faktům a různým číselným údajům, které lze o našem nejbližším vesmírném sousedovi zmínit. Druhá část práce je pak věnována zhodnocení výuky na některých základních školách, analýze učebních materiálů a prezentaci problematiky v rámci RVP a ŠVP. Na základě těchto informací získaných studiem odborné literatury, pozorováním ve školách a testovým šetřením, se práce ve svém závěru věnuje návrhu průběhu vyučovací hodiny na téma Měsíc.cze
dc.format56 s.
dc.format56 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMěsíccze
dc.subjectsluneční soustavacze
dc.subjectpřirozený satelitcze
dc.subjectzákladní školacze
dc.subjectRámcový vzdělávací program (RVP)cze
dc.subjectŠkolský vzdělávací program (ŠVP)cze
dc.subjectučebnicecze
dc.subjectMooneng
dc.subjectSolar systemeng
dc.subjectnatural satelliteeng
dc.subjectprimary schooleng
dc.subjectFEP (framework education programme)eng
dc.subjectSEP (school education programme)eng
dc.subjecttextbookseng
dc.titleMěsíc a jeho prezentace v rámci výuky na ZŠcze
dc.title.alternativeMoon and its presentation within lessons at primary schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag40471
dc.description.abstract-translatedThis Bachelor Thesis deals with the issue of teaching about Moon and its classification into educational system. Moon as a solid figure, the history of observation, stages of Moon, creation, structure, latest found facts and others various figures are concerned in the first half. The second half deals with the evaluation of lessons at particular primary schools, analysis of teaching materials and the presentation of issues within FEP and SEP. A suggestion how to optimize teaching process is based on the information obtained by studying literature, observation at schools and test survey.eng
dc.date.accepted2015-05-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineZu-TVucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeRypl, Jiří


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam