dc.contributor.advisor | Tichý, Miloš | |
dc.contributor.author | Kučera, Kryštof | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T09:35:43Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T09:35:43Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-05-04 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32086 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá výhradně Měsícem a jeho ukotvením v edukačním procesu. První polovina práce je věnována Měsíci jako tělesu, historii jeho pozorování, fázím, vzniku, stavbě, nejnovějším zjištěným faktům a různým číselným údajům, které lze o našem nejbližším vesmírném sousedovi zmínit. Druhá část práce je pak věnována zhodnocení výuky na některých základních školách, analýze učebních materiálů a prezentaci problematiky v rámci RVP a ŠVP. Na základě těchto informací získaných studiem odborné literatury, pozorováním ve školách a testovým šetřením, se práce ve svém závěru věnuje návrhu průběhu vyučovací hodiny na téma Měsíc. | cze |
dc.format | 56 s. | |
dc.format | 56 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Měsíc | cze |
dc.subject | sluneční soustava | cze |
dc.subject | přirozený satelit | cze |
dc.subject | základní škola | cze |
dc.subject | Rámcový vzdělávací program (RVP) | cze |
dc.subject | Školský vzdělávací program (ŠVP) | cze |
dc.subject | učebnice | cze |
dc.subject | Moon | eng |
dc.subject | Solar system | eng |
dc.subject | natural satellite | eng |
dc.subject | primary school | eng |
dc.subject | FEP (framework education programme) | eng |
dc.subject | SEP (school education programme) | eng |
dc.subject | textbooks | eng |
dc.title | Měsíc a jeho prezentace v rámci výuky na ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Moon and its presentation within lessons at primary school | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 40471 | |
dc.description.abstract-translated | This Bachelor Thesis deals with the issue of teaching about Moon and its classification into educational system. Moon as a solid figure, the history of observation, stages of Moon, creation, structure, latest found facts and others various figures are concerned in the first half. The second half deals with the evaluation of lessons at particular primary schools, analysis of teaching materials and the presentation of issues within FEP and SEP. A suggestion how to optimize teaching process is based on the information obtained by studying literature, observation at schools and test survey. | eng |
dc.date.accepted | 2015-05-25 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Zu-TVu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Rypl, Jiří | |