Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPerout, Evžen
dc.contributor.authorLančová, Jana
dc.date.accessioned2021-12-08T09:35:48Z
dc.date.available2021-12-08T09:35:48Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32088
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá využitím arteterapie na základní škole jako podpůrné metody při integraci žáků s různými poruchami. Odpovídá na otázku, jak efektivně začlenit arteterapii do integrace žáků se znevýhodněním, specificky do systému individuální péče a do reedukace poruch. Posuzuje vhodnost různých metod a forem práce pro tuto skupinu dětí. Pedagogům základních škol tato práce ukazuje konkrétní příklady začlenění arteterapie do systému podpůrných opatření při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Účinnost arteterapie jako metody je zde ověřena prostřednictvím pozorování výtvarného posunu zkoumané skupiny dětí. Autorka dospěla k závěru, že arteterapii lze zařadit mezi podpůrná opatření pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Stejně jako je na školách prováděna reedukace specifických poruch učení, je vhodné do podpůrných opatření zařadit arteterapii.cze
dc.format81 s. (117 718 znaků)
dc.format81 s. (117 718 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectArteterapie s dětmicze
dc.subjectintegracecze
dc.subjectinkluzecze
dc.subjectznevýhodněnícze
dc.subjectspeciální vzdělávací potřebycze
dc.subjectvýtvarné vyjadřovánícze
dc.subjectmetodická instrukcecze
dc.subjectArt therapy with childreneng
dc.subjectinclusioneng
dc.subjecthandicapeng
dc.subjectspecial educational needseng
dc.subjectartistic expressioneng
dc.subjectformal instructioneng
dc.titleArteterapie jako podpůrná metoda u integrovaných žákůcze
dc.title.alternativeArt therapy as a supportive method of integrated pupilseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag40511
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the use of art therapy as a supporting method for the integration of pupils with learning disabilities at elementary schools. The thesis answers the question of how to effectively incorporate art therapy in the integration of disadvantaged pupils, specifically in the system of the individual care and in reeducation. It assesses the suitability of various methods and forms of work with this target group. To the elementary school teachers, the thesis shows concrete examples of the use of art therapy as a measure of support for children with special educational needs. The efficiency of art therapy is validated by the observation of artistic progress of a sample group of children. The author concludes that art therapy can be incorporated among supportive methods for children with special educational needs. Along with reeducation of learning disabilities, elementary schools should make use of art therapy.eng
dc.date.accepted2015-05-23
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineArteterapiecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programPsychologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam