Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMaršíková, Anna
dc.contributor.authorNováková, Hana
dc.date.accessioned2021-12-08T09:36:24Z
dc.date.available2021-12-08T09:36:24Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-06-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32102
dc.description.abstractV této bakalářské práci jsem se zabývala problematikou výuky romského holocaustu. V první části práce jsem rozebrala současné diskuze na téma romského holocaustu, přičemž jsem se soustředila na debatu o tom, zda se v případě táborů v Letech u Písku a Hodoníně u Kunštátu za II. světové války jednalo o tábory "koncentrační" či "pracovní" analyzovala jsem například výroky politika Tomio Okamury a reakce, které tyto výroky vyvolaly. Hlavním cílem práce je zkoumání, jakým způsobem (a zda vůbec) je téma romského holocaustu obsaženo ve školském kurikulu. Ve druhé části práce jsem se zaměřila na informovanost o daném tématu na školách a vše jsem doložila na případové studii ze základních škol v Třebíči, kde jsem kombinací kvantitativních a kvalitativních metod sběru dat zkoumala, zda je toto téma na vybraných školách vyučováno, a jakým způsobem.cze
dc.format57 s. (93 350 znaků)
dc.format57 s. (93 350 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectRomský holocaustcze
dc.subjecttábory v Letech u Písku a v Hodoníně u Kunštátucze
dc.subjectTomio Okamuracze
dc.subjectkvantitativní a kvalitativní sběr dat.cze
dc.subjectRomani holocausteng
dc.subjectcamps in Lety and Hodonín near Kunštáteng
dc.subjectTomio Okamuraeng
dc.subjectquantitative and qualitative data collection.eng
dc.titleRomský holocaust jako téma ve výuce na základních školáchcze
dc.title.alternativeRomani Holocaust as a theme in the curriculum in primary schoolseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag40802
dc.description.abstract-translatedIn this paper I focused on the issue of teaching about the Romani holocaust. In the first part I analyzed the current discussion concerning the Romani holocaust, while I mainly focused on the debate whether during World War II. the camps in Lety near Pisek and Hodonín near Kunštát, were "concentration" or "working" camp. For example, I analyzed the statements of our politician Tomio Okamura and reactions to his statements. The main objective of this paper is to explore how (and whether) the issue of Romani holocaust is included in the school curriculum. In the second part of my work I focused on common knowledge about this topic in schools. I conducted a study at the primary schools in Třebíč, using the combination of quantitative and qualitative data collection methods in order to find out whether and how this topic is taught at selected schools.eng
dc.date.accepted2015-08-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineVVu-SVucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam