Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKouřilová, Jana
dc.contributor.authorKarbanová, Lucie
dc.date.accessioned2021-12-08T09:36:40Z
dc.date.available2021-12-08T09:36:40Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-22
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32109
dc.description.abstractBakalářská práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. V teorii je představen mladší školní věk a jednotlivé oblasti vývoje dítěte v tomto období jako je kognice, percepce, emoční a sociální vývoj, vývoj řeči, ale také morální vývoj, sebepojetí, sebevědomí, sebehodnocení. Hlouběji je dále popsán vývoj kresby jako takové, její význam a pohledy na ní od různých autorů. Také je popsán vývoj dětské kresby od nejútlejšího věku až po 4. třídu a dále. Praktická část je provedena formou smíšeného výzkumu, kdy autorka popisuje rozdíly v kresbě chlapců a dívek ze 4. tříd základní škol prostřednictvím stanovených kritérií. Tato cílová skupina byla zvolena díky její snadné dostupnosti. Praktická část popisuje výzkumný vzorek, cíle výzkumu, výzkumné otázky a blíže specifikuje kritéria, která si autorka sama určila a pomocí nichž zjišťuje odpovědi na tyto celkem čtyři výzkumné otázky. Dále praktická část popisuje průběh výzkumu a jeho výsledky. V závěru práce jsou shrnuté výsledky a polemika nad nimi.cze
dc.format47 s., (83 282 znaků).
dc.format47 s., (83 282 znaků).
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmladší školní věkcze
dc.subjectkresba lidské postavycze
dc.subjectvývoj kresbycze
dc.subjectrozdíly v kresbě chlapců a dívekcze
dc.subjecttest kresby lidské postavycze
dc.subjectschool ageeng
dc.subjectdrawing the human figureeng
dc.subjectdrawings developmenteng
dc.subjectdifferences in drawing boys and girlseng
dc.subjecttest drawings of human figures.eng
dc.titleKresba lidské postavy u chlapců a dívek v mladším školním věkucze
dc.title.alternativeDrawing the human figure of boys and girls at a younger ageeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag41033
dc.description.abstract-translatedThis Bachelor thesis is divided into a theoretical and applied part. Theory is introduced to elementary school age and individual areas of child development in this period, such as cognition, perception, emotional and social development, language development, but also moral development, self-esteem, self-confidence, self-esteem. Deeper is described further development drawings, as such, its importance, and looks at it from different authors. It also describes the development of children's drawings from early childhood through fourth grade and beyond. The practical part is implemented in the form of mixed research, the author discusses the differences in drawing boys and girls from 4th grade elementary schools through the established criteria. This target group was chosen because of its easy accessibility. The practical part describes the research sample, research objectives, research questions and further specifies the criteria that the author had identified themselves and by which finds answers to the following four research questions. Further practical part describes the process of research and its results. In conclusion, the results are summarized and the controversy over them.eng
dc.date.accepted2015-05-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePsychologiecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programPsychologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKrninský, Luboš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam