Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.authorFrčková, Erika
dc.date.accessioned2021-12-08T09:42:11Z
dc.date.available2021-12-08T09:42:11Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-07-01
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32339
dc.description.abstractRigorózní práce se zabývá styly učení v rámci hodin anglického jazyka. V teoretické části své práce se soustředím na vysvětlení základních pojmů souvisejících se styly učení, hledám jejich shody a rozdíly. Uvádím zde taktéž klasifikaci stylů učení, a to jak podle jednotlivých autorů, tak podle upotřebitelnosti stylů učení ve výuce anglického jazyka. Mimo jiné se věnuji otázce stylů učení a popsáno je také zařazení anglického jazyka v kurikulárních dokumentech České republiky, opět s ohledem na styly učení. V empirické části práce se snažím zjistit styly učení u jedné konkrétní třídy studentek střední odborné školy pedagogické. K provedení případové studie je použit strukturovaný rozhovor, na jehož základě jsou porovnány styly učení jednotlivých studentek a následně vytvořen popis stylů učení třídy jako celku. Zjištěných výsledků je použito k posouzení mé dosavadní práce se třídou a k navržení případných změn v další výuce.cze
dc.language.isoxx
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titleStyly učení ve výuce anglického jazykacze
dc.title.alternativeLEARNING STYLES IN ENGLISH LANGUAGEeng
dc.typerigorózní prácecze
dc.identifier.stag44238
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with learning styles and their usage within the English language classes. I have focused the theoretical part on the definition of the term learning style and its correlation to other terms from the similar fields of study. It is also here, where I indicate the classification of learning styles. The classification is based on the work of many authors and on the adequate utilization of learning styles within the English language teaching. On top of that, I focus on the teaching styles related issues and I discuss the position of the English language within the contemporary educational system in the Czech Republic. In the empirical part of my thesis I try to analyze the learning styles of a group of third grade English language students at the pedagogical secondary school. To achieve this goal I used a pen and paper interview which enabled me to gain the data necessary to describe the learning styles of the individual students as well as the whole group. Based on the acquired information I tried to propose some changes which could help me to improve my teaching approach in the future.eng
dc.date.accepted2015-11-24
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství anglického jazyka pro 2. stupeň ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-namePhDr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeAndrášová, Hana
dc.contributor.refereeDvořák, Petr
dc.description.defenceUchazečka nejdříve stručně v powerpointové prezentaci představila svou práci a následně velmi detailně reagovala na oponentské posudky. Zabývala se jak výtkami týkajícími se teoretické, tak empirické části práce.cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam