Styly učení ve výuce anglického jazyka
Abstrakt
Rigorózní práce se zabývá styly učení v rámci hodin anglického jazyka.
V teoretické části své práce se soustředím na vysvětlení základních pojmů
souvisejících se styly učení, hledám jejich shody a rozdíly. Uvádím zde taktéž
klasifikaci stylů učení, a to jak podle jednotlivých autorů, tak podle upotřebitelnosti
stylů učení ve výuce anglického jazyka. Mimo jiné se věnuji otázce stylů učení a
popsáno je také zařazení anglického jazyka v kurikulárních dokumentech České
republiky, opět s ohledem na styly učení. V empirické části práce se snažím zjistit
styly učení u jedné konkrétní třídy studentek střední odborné školy pedagogické.
K provedení případové studie je použit strukturovaný rozhovor, na jehož základě jsou
porovnány styly učení jednotlivých studentek a následně vytvořen popis stylů učení
třídy jako celku. Zjištěných výsledků je použito k posouzení mé dosavadní práce se
třídou a k navržení případných změn v další výuce.