Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKouřilová, Jana
dc.contributor.authorGrundová, Hana
dc.date.accessioned2021-12-08T10:02:12Z
dc.date.available2021-12-08T10:02:12Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-06-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32342
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá možným využitím arteterapeutických metod a technik při nápravě potíží spojených s hyperaktivitou. Teoretická část vymezuje pojem hyperaktivita a blíže charakterizuje některé problémy s ní spojené ve školním prostředí, v sociální i osobní oblasti. Zabývá se charakteristickým výtvarným projevem dětské kresby a blíže typickými znaky kresby hyperaktivních dětí. Praktická část popisuje průběh setkávání s dětmi s hyperaktivitou a práci s nimi. Blíže je prezentován rozbor výtvarné produkce dvou chlapců ve věku 7 let, navštěvujících tuto skupinku. Hledání typických znaků tvorby těchto dětí a sledování arteterapeutického působení ve výtvarné produkci jsou též součástí práce.cze
dc.format46 s.
dc.format46 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectHyperaktivitacze
dc.subjectspecifické poruchy učenícze
dc.subjectarteterapiecze
dc.subjectHyperactivityeng
dc.subjectspecific learning disabilityeng
dc.subjectart therapyeng
dc.titleArteterapie s hyperaktivními dětmicze
dc.title.alternativeArt therapy with hyperactive childreneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag29541
dc.description.abstract-translatedThis Bachelor's Thesis deals with the possible use of art therapy methods and techniques to remedy the problems associated with hyperactivity. The theoretical part defines the concept of hyperactivity and describes in detail some of the problems associated with it in the school environment, in social and in personal areas. This part of the thesis also deals with the characteristic artistic expression of children's drawings and then in detail with the typical patterns in the drawings of hyperactive children. The practical part describes the process of meeting with children with hyperactivity and the work with these children. A closer analysis is presented of the artistic production of two boys aged 7 years who attend this group. The search for the typical patterns in the creative output of these children and the monitoring of the effect of art therapy in art creation are also part of this Thesis.eng
dc.date.accepted2016-08-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineArteterapiecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programPsychologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam