Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKouřilová, Jana
dc.contributor.authorTomandlová, Pavla
dc.date.accessioned2021-12-08T10:02:14Z
dc.date.available2021-12-08T10:02:14Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-21
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32348
dc.description.abstractBakalářská práce pojednává o možnostech arteterapie se skupinou dětí předškolního věku. Je členěna na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část obsahuje tři hlavní kapitoly. První kapitola je zaměřena na specifika předškolního období. Vymezuje předškolní věk a popisuje vývojové zvláštnosti předškolního dítěte. Druhá kapitola se zabývá výtvarným projevem dětí a etapami jeho vývoje. Poslední část je věnovaná arteterapeutické práci s dětmi předškolního věku. Praktická část referuje o dlouhodobější arteterapeutické práci se skupinou předškolních dětí a popisuje hledání nejpřijatelnějšího zařazení arteterapie v rámci běžného provozu mateřské školy, posuzuje vybrané výtvarné techniky a témata a v kazuistice se věnuje proměnlivosti výtvarného projevu konkrétního dítěte s odrazem do ostatních oblastí jeho projevů.cze
dc.format78 s. (114 694 znaků)
dc.format78 s. (114 694 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectvývoj zobrazovánícze
dc.subjectvýtvarný projevcze
dc.subjectarteterapiecze
dc.subjectkazuistikacze
dc.subjectpreschool ageeng
dc.subjectdeveloping of imagingeng
dc.subjectartistic expressioneng
dc.subjectart therapyeng
dc.subjectcasuistryeng
dc.titleArteterapie se skupinou dětí předškolního věkucze
dc.title.alternativeArt-therapy with the group of preschool childreneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag33053
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with possibilities of art therapy with a group of pre-school children. It is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part consists of three main chapters. The first chapter is focused on specifics of the preschool period. It defines preschool age and describes developmental traits of a preschool child. The second chapter concerns preschool child's artistic expression. The last part deals with the art therapy work with preschool children. The practical part refers to a long-term art therapy work with a group of preschool children and describes the searching for the most acceptable inclusion of art therapy into the common run of a kindergarten. It reviews chosen art techniques and themes and the casuistry is focused on the chosen child's artistic expression variability with a reflection into other fields of expressions.eng
dc.date.accepted2016-05-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineArteterapiecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programPsychologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam