dc.contributor.advisor | Kouřilová, Jana | |
dc.contributor.author | Tomandlová, Pavla | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:02:14Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:02:14Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-04-21 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32348 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce pojednává o možnostech arteterapie se skupinou dětí předškolního věku. Je členěna na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část obsahuje tři hlavní kapitoly. První kapitola je zaměřena na specifika předškolního období. Vymezuje předškolní věk a popisuje vývojové zvláštnosti předškolního dítěte. Druhá kapitola se zabývá výtvarným projevem dětí a etapami jeho vývoje. Poslední část je věnovaná arteterapeutické práci s dětmi předškolního věku.
Praktická část referuje o dlouhodobější arteterapeutické práci se skupinou předškolních dětí a popisuje hledání nejpřijatelnějšího zařazení arteterapie v rámci běžného provozu mateřské školy, posuzuje vybrané výtvarné techniky a témata a v kazuistice se věnuje proměnlivosti výtvarného projevu konkrétního dítěte s odrazem do ostatních oblastí jeho projevů. | cze |
dc.format | 78 s. (114 694 znaků) | |
dc.format | 78 s. (114 694 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | předškolní věk | cze |
dc.subject | vývoj zobrazování | cze |
dc.subject | výtvarný projev | cze |
dc.subject | arteterapie | cze |
dc.subject | kazuistika | cze |
dc.subject | preschool age | eng |
dc.subject | developing of imaging | eng |
dc.subject | artistic expression | eng |
dc.subject | art therapy | eng |
dc.subject | casuistry | eng |
dc.title | Arteterapie se skupinou dětí předškolního věku | cze |
dc.title.alternative | Art-therapy with the group of preschool children | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 33053 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis deals with possibilities of art therapy with a group of pre-school children. It is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part consists of three main chapters. The first chapter is focused on specifics of the preschool period. It defines preschool age and describes developmental traits of a preschool child. The second chapter concerns preschool child's artistic expression. The last part deals with the art therapy work with preschool children.
The practical part refers to a long-term art therapy work with a group of preschool children and describes the searching for the most acceptable inclusion of art therapy into the common run of a kindergarten. It reviews chosen art techniques and themes and the casuistry is focused on the chosen child's artistic expression variability with a reflection into other fields of expressions. | eng |
dc.date.accepted | 2016-05-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Arteterapie | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Psychologie | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |