Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBetáková, Lucie
dc.contributor.authorMacáková, Lenka
dc.date.accessioned2021-12-08T10:02:25Z
dc.date.available2021-12-08T10:02:25Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-01-04
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32384
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je vliv výuky anglického jazyka v mateřské škole na úspěšnost dětí v předmětu anglický jazyk na ZŠ. Teoretická část práce podává obraz o jazykové politice ČR a představuje kurikulární dokumenty ČR. Prezentuje názory odborníků na problematiku předškolní výuky AJ a uvádí klíčové faktory jako je věk dětí, kontinuita výuky a odborné a kvalifikované vedení, které mají vliv na rané osvojování cizího jazyka. Vymezuje předškolní období a představuje vhodné metody a formy práce pro cizojazyčnou výuku v preprimárním věku. Praktická část práce je zaměřena na názory a zkušenosti s osvojováním cizího jazyka v předškolním věku z pohledů učitelů anglického jazyka základních škol, dětí, které se s cizím jazykem setkaly již v preprimárním vzdělávání, a rodičů těchto dětí.cze
dc.format69 s.
dc.format69 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectAnglický jazykcze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectosvojování cizího jazykacze
dc.subjectEnglish languageeng
dc.subjectpreschool ageeng
dc.subjectlearning a foreign languageeng
dc.titleVliv výuky AJ v mateřské škole na úspěšnost dětí v předmětu anglický jazyk na ZŠcze
dc.title.alternativeThe influence of teaching English in pre-school education on the success of learners in English language teaching in elementary schools.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag37610
dc.description.abstract-translatedThe topic of this thesis is the effect of preschool English education on the success of children in English language at primary school. The theoretical part provides a picture of the language policy of the Czech Republic and presents the curricula of the Czech Republic. It presents the views of experts on the issue of preschool English education and identifies key factors, such as the age of the children, the continuity of the education, and professional and qualified management, which have an impact on the early learning of a foreign language. It defines the preschool period and presents suitable methods and forms for foreign language education at the pre-primary age. The practical part focuses on the opinions and experiences with learning a foreign language in preschool from the point of view of primary school English teachers, children who have had experience with a foreign language in pre-primary education, and the parents of these children.eng
dc.date.accepted2016-02-02
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam