dc.contributor.advisor | Betáková, Lucie | |
dc.contributor.author | Macáková, Lenka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:02:25Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:02:25Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-01-04 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32384 | |
dc.description.abstract | Tématem bakalářské práce je vliv výuky anglického jazyka v mateřské škole
na úspěšnost dětí v předmětu anglický jazyk na ZŠ. Teoretická část práce podává obraz o jazykové politice ČR a představuje kurikulární dokumenty ČR. Prezentuje názory odborníků na problematiku předškolní výuky AJ a uvádí klíčové faktory jako je věk dětí, kontinuita výuky a odborné a kvalifikované vedení, které mají vliv na rané osvojování cizího jazyka. Vymezuje předškolní období a představuje vhodné metody a formy práce pro cizojazyčnou výuku v preprimárním věku. Praktická část práce je zaměřena
na názory a zkušenosti s osvojováním cizího jazyka v předškolním věku z pohledů učitelů anglického jazyka základních škol, dětí, které se s cizím jazykem setkaly již v preprimárním vzdělávání, a rodičů těchto dětí. | cze |
dc.format | 69 s. | |
dc.format | 69 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Anglický jazyk | cze |
dc.subject | předškolní věk | cze |
dc.subject | osvojování cizího jazyka | cze |
dc.subject | English language | eng |
dc.subject | preschool age | eng |
dc.subject | learning a foreign language | eng |
dc.title | Vliv výuky AJ v mateřské škole na úspěšnost dětí v předmětu anglický jazyk na ZŠ | cze |
dc.title.alternative | The influence of teaching English in pre-school education on the success of learners in English language teaching in elementary schools. | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 37610 | |
dc.description.abstract-translated | The topic of this thesis is the effect of preschool English education on the success of children in English language at primary school. The theoretical part provides a picture of the language policy of the Czech Republic and presents the curricula of the Czech Republic. It presents the views of experts on the issue of preschool English education and identifies key factors, such as the age of the children, the continuity of the education, and professional and qualified management, which have an impact on the early learning of a foreign language. It defines the preschool period and presents suitable methods and forms for foreign language education at the pre-primary age. The practical part focuses on the opinions and experiences with learning a foreign language in preschool from the point of view of primary school English teachers, children who have had experience with a foreign language in pre-primary education, and the parents of these children. | eng |
dc.date.accepted | 2016-02-02 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |