Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPerout, Evžen
dc.contributor.authorZatloukalová, Kamila
dc.date.accessioned2021-12-08T10:02:26Z
dc.date.available2021-12-08T10:02:26Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-06-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32385
dc.description.abstractBakalářská práce "Arteterapie jako podpůrný prostředek u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni ZŠ" v teoretické části zpracovává témata úvodu oboru arteterapie a jeho historie, dále se zabývá i arteterapeutickým přístupem k dětem a ontogenezí dětského výtvarného projevu, mapuje vývoj přístupu českého vzdělávacího systému k dětem se speciálními potřebami a uvádí příklady alternativních přístupů, mezi které by se jako podpůrný prostředek dala řadit i arteterapie. V praktické části práce předkládá dvě kazuistiky využití arteterapie ve vzdělávání dětí z 1. stupně ZŠ. Tvorba s dětmi je představena chronologicky a jsou rozebírány jednotlivé její znaky a diskutován jejich možný význam s přihlédnutím k osobnosti dítěte. Závěr přináší shrnutí a poznatky z praxe využitelné pro pedagogy a další profese, zaměřené na kreativní přístup k dětem.cze
dc.format61 s. (121 932 znaků)
dc.format61 s. (121 932 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectArteterapiecze
dc.subjectontogeneze dětské výtvarné tvorbycze
dc.subjectděti se speciálními vzdělávacími potřebamicze
dc.subjectspecifické poruchy učenícze
dc.subjectporuchy chovánícze
dc.subjectděti s poruchami autistického spektracze
dc.subjectvzdělávací systém ČRcze
dc.subjectalternativní přístupy k dětem se speciálními vzdělávacími potřebamicze
dc.subjectkazuistikacze
dc.subject1. stupeň základní školy.cze
dc.subjectArt therapyeng
dc.subjectontogeny of children's arteng
dc.subjectchildren with special educational needseng
dc.subjectspecific learning disabilitieseng
dc.subjectbehavioral problemseng
dc.subjectautistic spectrum disorder in childreneng
dc.subjecteducational system of the Czech Republiceng
dc.subjectalternative approaches to children with special educational needseng
dc.subjectcase reporteng
dc.subjectelementary school.eng
dc.titleArteterapie jako podpůrný prostředek u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni ZŠcze
dc.title.alternativeArt therapy as a support tool for elementary school pupils with special educational needseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag37795
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis " Art therapy as a support tool for elementary school pupils with special educational needs" in the theoretical part elaborates on the themes of introduction to art therapy and its history and discusses an art therapeutic approach to children and ontogeny of children's art form, later on it traces the development of the approaches in the Czech educational system to children with special needs and provides examples of alternative approaches, among which art therapy would be seen as a support tool. The practical part presents cases of the use of art therapy in education of two elementary school children. Children's creation is presented chronologically and its characteristic components are discussed, taking into account the child's personality. The conclusion summarizes the practical knowledge applicable by educators and people focused on creative approach children.eng
dc.date.accepted2016-08-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineArteterapiecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programPsychologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam