dc.contributor.advisor | Nosková, Milena | |
dc.contributor.author | Kokrdová, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:02:29Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:02:29Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-01-04 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32394 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce popisuje problematiku narušení komunikačních schopností, které se nejčastěji vyskytují u dětí. Součástí práce je teoretický popis vybraných vad řeči a známé způsoby, které se běžně aplikují pro jejich odstranění. Poznatky získané zteoretické části budou použity jako podklad pro praktickou část, kdy budou pozorováni tří jednotlivci navštěvující logopedické centrum. Nejdříve bude identifikována konkrétní vada řeči a následně bude provedeno sledování jejího odstranění za použití vhodně zvolených metod a způsobů dle uvážení logopeda. | cze |
dc.format | 85 s. (121 012 znaků) | |
dc.format | 85 s. (121 012 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | logopedie | cze |
dc.subject | vada | cze |
dc.subject | řeč | cze |
dc.subject | porucha | cze |
dc.subject | komunikace | cze |
dc.subject | dítě | cze |
dc.subject | logopedická poradna | cze |
dc.subject | logopedický asistent | cze |
dc.subject | logoped | cze |
dc.subject | speech therapy | eng |
dc.subject | defects of speech | eng |
dc.subject | speech | eng |
dc.subject | communication | eng |
dc.subject | child | eng |
dc.subject | logopaedic center | eng |
dc.subject | logopedical assistant | eng |
dc.subject | speech therapist | eng |
dc.title | Problematika narušení komunikačních schopností | cze |
dc.title.alternative | The issue of disruption of communication skills | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 38076 | |
dc.description.abstract-translated | Bachelor thesis describes the problem of communication disorders that are most commonly found in children. Part of this work is a theoretical description of the selected speech defects and known ways that are commonly applied to eliminate them. The knowledge gained from the theoretical part will be used as the basis for the practical part, when they observed three individuals visiting the speech therapy centre. At first, it will be identified by a specific defect in the speech and then monitoring its removal will be carried out using the selected methods and ways of speech therapist's discretion. | eng |
dc.date.accepted | 2016-02-02 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJu-AJu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |