Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorUrbánek, Petr
dc.contributor.authorRaabová, Kateřina
dc.date.accessioned2021-12-08T10:02:40Z
dc.date.available2021-12-08T10:02:40Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32418
dc.description.abstractCílem bakalářské práce bylo zjistit, jaké vztahy existují a jsou rozvíjeny mezi rodinou a školou. Dále pak, jaké škola nabízí rodičům možnosti podílet se nebo stát se součástí školního života a jakým způsobem je rodiče využívají. Práce je tvořena dvěma částmi teoretickou a empirickou. V teoretické části jsou vysvětlovány hlavní pojmy vztahující se ke vztahům mezi rodinou a školou, mezi rodičem učitelem žákem. Uvádí možné formy spolupráce a načrtává literaturu, která se tímto problémem zabývá. Empirická část, jež je stěžejní částí celé práce, se věnuje vlastnímu výzkumnému šetření žáků vybraných tříd druhého stupně městské základní školy a jejich rodičů, kteří vstupují do přímého jednání s učiteli, potažmo školou. V závěru této části jsou zhodnoceny výsledky šetření a konfrontovány s úkoly, které si tato práce stanovila.cze
dc.format73
dc.format73
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectrodinacze
dc.subjectškolacze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectžákcze
dc.subjectformy spoluprácecze
dc.subjectautoritacze
dc.subjectfamilyeng
dc.subjectschooleng
dc.subjectteachereng
dc.subjectpupileng
dc.subjectforms of cooperationeng
dc.subjectauthorityeng
dc.titleVztahy školy a rodinycze
dc.title.alternativeThe Family - School Relationseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag38937
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor thesis was to find out which relations exist and are developed between family and school. The thesis also focuses on the possibilities of cooperation and becoming a part of the school life offered by the institution of school to the parents and the way the parents use them. The thesis consists of two parts theoretical and empirical. The theoretical part explains main concepts relating to the family-school relations as well as the parent-teacher-pupil relations. It describes possible forms of cooperation and gives examples of literature that focuses on this problem. The empiric part is concerned with the research of pupils from selected elementary school classes and their parents who deal directly with teachers as well as school. The conclusion offers the evaluation of the results of the research and confronts them with the aims of this thesis.eng
dc.date.accepted2016-05-16
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství odborných předmětůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam