dc.contributor.advisor | Urbánek, Petr | |
dc.contributor.author | Raabová, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:02:40Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:02:40Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-04-28 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32418 | |
dc.description.abstract | Cílem bakalářské práce bylo zjistit, jaké vztahy existují a jsou rozvíjeny mezi rodinou a školou. Dále pak, jaké škola nabízí rodičům možnosti podílet se nebo stát se součástí školního života a jakým způsobem je rodiče využívají. Práce je tvořena dvěma částmi teoretickou a empirickou. V teoretické části jsou vysvětlovány hlavní pojmy vztahující se ke vztahům mezi rodinou a školou, mezi rodičem učitelem žákem. Uvádí možné formy spolupráce a načrtává literaturu, která se tímto problémem zabývá. Empirická část, jež je stěžejní částí celé práce, se věnuje vlastnímu výzkumnému šetření žáků vybraných tříd druhého stupně městské základní školy a jejich rodičů, kteří vstupují do přímého jednání s učiteli, potažmo školou. V závěru této části jsou zhodnoceny výsledky šetření a konfrontovány s úkoly, které si tato práce stanovila. | cze |
dc.format | 73 | |
dc.format | 73 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | rodina | cze |
dc.subject | škola | cze |
dc.subject | učitel | cze |
dc.subject | žák | cze |
dc.subject | formy spolupráce | cze |
dc.subject | autorita | cze |
dc.subject | family | eng |
dc.subject | school | eng |
dc.subject | teacher | eng |
dc.subject | pupil | eng |
dc.subject | forms of cooperation | eng |
dc.subject | authority | eng |
dc.title | Vztahy školy a rodiny | cze |
dc.title.alternative | The Family - School Relations | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 38937 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of this bachelor thesis was to find out which relations exist and are developed between family and school. The thesis also focuses on the possibilities of cooperation and becoming a part of the school life offered by the institution of school to the parents and the way the parents use them. The thesis consists of two parts theoretical and empirical. The theoretical part explains main concepts relating to the family-school relations as well as the parent-teacher-pupil relations. It describes possible forms of cooperation and gives examples of literature that focuses on this problem. The empiric part is concerned with the research of pupils from selected elementary school classes and their parents who deal directly with teachers as well as school. The conclusion offers the evaluation of the results of the research and confronts them with the aims of this thesis. | eng |
dc.date.accepted | 2016-05-16 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství odborných předmětů | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |