Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRokos, Lukáš
dc.contributor.authorCihlářová, Magdaléna
dc.date.accessioned2021-12-08T10:03:17Z
dc.date.available2021-12-08T10:03:17Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-18
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32476
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá monitorováním používaných metod a způsobů hodnocení ve výuce přírodopisu a biologie v oblasti Táborska. Data byla získávána prostřednictvím dotazníkového šetření na vyšším stupni základních škol a nižším stupni gymnázií, kde byl kladen důraz na názory a osobní zkušenosti žáků ve vztahu k jednotlivým hodnotícím přístupům, včetně zkušeností s formativním hodnocením, které je v současné době předmětem zájmu a diskusí. Práci tvoří literární rešerše věnující charakteristice způsobů a typů hodnocení a praktická část zahrnující výsledky výzkumu. Ze zjištěných výsledků vyplývá, že nejčastěji využívaným hodnotícím prostředkem ve výuce přírodopisu je ústní a písemné zkoušení, které je respondenty vnímáno i jako nejpřínosnější metoda. Zkušenost s formativním hodnocením měla na vybraných školách v regionu Táborska více než polovina dotázaných, přičemž během výzkumu nedošlo k zaznamenání výrazné odlišnosti z hlediska užití metod formativního hodnocení mezi jednotlivými oslovenými školami.cze
dc.format46 s.
dc.format46 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecthodnocenícze
dc.subjectzpůsoby hodnocenícze
dc.subjectformativní hodnocenícze
dc.subjectvýuka přírodopisucze
dc.subjectassessmenteng
dc.subjectassessment methodseng
dc.subjectformative assessmenteng
dc.subjectbiology lessonseng
dc.titleHodnocení ve výuce přírodopisu a biologie na Táborskucze
dc.title.alternativeAssessment in Biology Education in Tabor and surroundingseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag40715
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis is focused on monitoring the assessment methods used in biology lessons in Tabor and surroundings. Data was obtained through a questionnaire survey at secondary schools and grammar school with the emphasis on students' personal opinions and experiences in relation to individual assessment approaches, including experience with formative assessment, which is currently the subject of interest and discussion. This bachelor thesis consists of review devoted characterization methods and types of assessment. The practical part introduces the research results. The results showed that the oral and written examination were the most frequently used assessment instrument in the biology lessons. These instruments were also stated to be the most beneficial method from respondents' point of view. More than half of the respondents at schools in the selected region had experience with the formative assessment. There were no significant differences in using of the formative assessment between selected schools.eng
dc.date.accepted2016-05-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineFu-Přucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeZávodská, Radka


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam