dc.contributor.advisor | Murad, Salim | |
dc.contributor.author | Hlaváčková, Petra | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:03:28Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:03:28Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-06-24 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32489 | |
dc.description.abstract | Práce je zaměřena na výuku týkající se Národního divadla v předmětu výchova k občanství a zjištění postojů žáků II. stupně základní školy k Národnímu divadlu, jakožto symbolu české národní identity a kulturního dědictví. V první části jsou obecně popsány kurikulární dokumenty na státní i školní úrovni, přičemž následuje analýza konkrétních školních vzdělávacích dokumentů vybraných základních škol ve vztahu ke zvolenému tématu. V druhé části práce je přiblížena historie a symbolický význam Národního divadla a současná organizační struktura této instituce. Ve třetí části jsou shrnuty výsledky dotazníkového šetření na vybraných základních školách spolu s vyhodnocenými odpověďmi respondentů, se kterými byl proveden rozhovor. | cze |
dc.format | 71 s. (129 972) | |
dc.format | 71 s. (129 972) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Národní divadlo | cze |
dc.subject | národní identita | cze |
dc.subject | výchova k občanství | cze |
dc.subject | kurikulární dokumenty | cze |
dc.subject | The National Theatre | eng |
dc.subject | national identity | eng |
dc.subject | Education for Citizenship | eng |
dc.subject | curriculum documents | eng |
dc.title | Národní divadlo ve výuce výchovy k občanství na II. stupni základní školy | cze |
dc.title.alternative | The National Theatre in the subject Education for Citizenship on the primary school second grade | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 40824 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis is focused on education concerning the National Theatre in the subject Education for Citizenship and also finding out the attitudes of the primary school second grade students towards the National Theatre the symbol of the Czech national identity and cultural heritage. The first part generally describes curriculum documents at the national and academic level with additional analysis of specific academic educational documents of chosen primary schools in relation to the chosen topic. The second part zooms in on the history, the symbolic meaning and the present organizational structure of the National Theatre. The third part summarizes the results of the questionnaire which was obtained from chosen primary schools. The summary also includes evaluation of interviews with some respondents. | eng |
dc.date.accepted | 2016-08-24 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJu-SVu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Šebeš, Marek | |