Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMurad, Salim
dc.contributor.authorHlaváčková, Petra
dc.date.accessioned2021-12-08T10:03:28Z
dc.date.available2021-12-08T10:03:28Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-06-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32489
dc.description.abstractPráce je zaměřena na výuku týkající se Národního divadla v předmětu výchova k občanství a zjištění postojů žáků II. stupně základní školy k Národnímu divadlu, jakožto symbolu české národní identity a kulturního dědictví. V první části jsou obecně popsány kurikulární dokumenty na státní i školní úrovni, přičemž následuje analýza konkrétních školních vzdělávacích dokumentů vybraných základních škol ve vztahu ke zvolenému tématu. V druhé části práce je přiblížena historie a symbolický význam Národního divadla a současná organizační struktura této instituce. Ve třetí části jsou shrnuty výsledky dotazníkového šetření na vybraných základních školách spolu s vyhodnocenými odpověďmi respondentů, se kterými byl proveden rozhovor.cze
dc.format71 s. (129 972)
dc.format71 s. (129 972)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectNárodní divadlocze
dc.subjectnárodní identitacze
dc.subjectvýchova k občanstvícze
dc.subjectkurikulární dokumentycze
dc.subjectThe National Theatreeng
dc.subjectnational identityeng
dc.subjectEducation for Citizenshipeng
dc.subjectcurriculum documentseng
dc.titleNárodní divadlo ve výuce výchovy k občanství na II. stupni základní školycze
dc.title.alternativeThe National Theatre in the subject Education for Citizenship on the primary school second gradeeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag40824
dc.description.abstract-translatedThis thesis is focused on education concerning the National Theatre in the subject Education for Citizenship and also finding out the attitudes of the primary school second grade students towards the National Theatre the symbol of the Czech national identity and cultural heritage. The first part generally describes curriculum documents at the national and academic level with additional analysis of specific academic educational documents of chosen primary schools in relation to the chosen topic. The second part zooms in on the history, the symbolic meaning and the present organizational structure of the National Theatre. The third part summarizes the results of the questionnaire which was obtained from chosen primary schools. The summary also includes evaluation of interviews with some respondents.eng
dc.date.accepted2016-08-24
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJu-SVucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŠebeš, Marek


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam