dc.contributor.advisor | Rokos, Lukáš | |
dc.contributor.author | Bílková, Magdalena | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:03:30Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:03:30Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-04-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32491 | |
dc.description.abstract | V této bakalářské práci jsou za pomoci dotazníkového šetření sledovány způsoby hodnocení ve výuce přírodopisu na základních školách v oblasti Strakonicka. Součástí práce je literární rešerše, ve které se pojednává především o hodnocení a jeho metodách. Další součástí je analýza dat a diskuse. Ze získaných dat vyplynulo, že na vybraných školách je nejčastěji používanou formou hodnocení písemný test. Dále bylo zjištěno, že žáci považují formativní hodnocení za přínosnou metodu bez ohledu na to, jestli se s tímto přístupem již setkali či nikoliv. | cze |
dc.format | 30 | |
dc.format | 30 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | hodnocení | cze |
dc.subject | formativní a sumativní hodnocení | cze |
dc.subject | hodnocení v hodinách přírodopisu | cze |
dc.subject | assessment | eng |
dc.subject | summative and formative assessment | eng |
dc.subject | assessment in integrated science lessons | eng |
dc.title | Hodnocení ve výuce přírodopisu a biologie
na Strakonicku | cze |
dc.title.alternative | : Assessment in Biology Education in Strakonice and surroundings | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 40844 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis with the help of the questionnaire survey monitors the evaluation methods of teaching integrated science in primary schools of Strakonice and surroundings. The work includes literary research, which deals primarily with the evaluation and its methods. The work then contains data analysis and discussion. The obtained data showed that the most common form of evaluation in the selected schools is a written test. Furthermore, it was found that students considered the formative evaluation method to be beneficial, regardless of whether they had met this approach before or not. | eng |
dc.date.accepted | 2016-05-25 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Mu-Přu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Závodská, Radka | |