dc.contributor.advisor | Vácha, Zbyněk | |
dc.contributor.author | Vítů, Štěpánka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:03:34Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:03:34Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-06-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32495 | |
dc.description.abstract | Cílem práce bylo vypracování série úloh vhodných pro výuku přírodopisu na školní zahradě s využitím moderních trendů a badatelsky orientovaných metod výuky na 2. stupni základních škol. Teoretická část práce byla zpracována formou literární rešerše českých i německých dostupných zdrojů, které se vztahují k tématu práce. V praktické části práce bylo vytvořeno 6 úloh s badatelskými prvky, zaměřených na výuku druhého stupně základní školy v prostoru školní zahrady. Některé z těchto úloh byly vyzkoušeny v praxi na základní škole ve Velešíně. | cze |
dc.format | 44 s. | |
dc.format | 44 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | badatelsky orientované vyučování | cze |
dc.subject | školní zahrada | cze |
dc.subject | přírodopis | cze |
dc.subject | výukové metody | cze |
dc.subject | Inquiry based Education | eng |
dc.subject | the school garden | eng |
dc.subject | natural history | eng |
dc.subject | teaching methods | eng |
dc.title | Využití školních zahrad ve výuce na 2. stupni základních škol se zvláštním důrazem na aktuální trendy v oblasti školních zahrad a na badatelsky orientované prvky výuky | cze |
dc.title.alternative | The utilization of school gardens in education with special emphasis on current trends of school gardens and inquiry based teaching elements at the 2nd stage of primary schools | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 40875 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of the thesis was to develop a series of tasks suitable for teaching natural science in the school garden using modern trends and research-oriented teaching methods at the second grade of primary schools. The theoretical part was compiled as a literature research of available Czech and German resources related to the topic of the thesis. The practical part contains six tasks based on research-oriented teaching. These tasks are focused on teaching at the second grade of primary schools in the area of school gardens and some of them have been tested in practice in the Primary School in Velešín. | eng |
dc.date.accepted | 2016-08-23 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | NJu-Přu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Chmelová, Štěpánka | |