Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŽlábková, Iva
dc.contributor.authorKrafčiková, Zuzana
dc.date.accessioned2021-12-08T10:04:05Z
dc.date.available2021-12-08T10:04:05Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-06-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32529
dc.description.abstractBakalářská práce pojednává o možnosti trávení volného času v nízkoprahovém zařízení rizikové mládeže ve věku od šesti do dvaadvaceti let. Cílem práce je zjistit, jaké možnosti mají děti a mládež (označované za rizikové) ohledně organizovaného trávení volného času v nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. V teoretické části vymezuji základní pojmy a koncepty z různé perspektivy odborníků. Ve druhé praktické části předkládám metodologii v souvislosti s navazující případovou studií, abych zjistila, zda dochází skrze organizovaný volný čas respondentů k pozitivnímu vývoji jejich osobnosti či dané situace.cze
dc.format48 s. (85 664 znaků)
dc.format48 s. (85 664 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvolný čascze
dc.subjectriziková mládežcze
dc.subjectnízkoprahová zařízení pro děti a mládež (NZDM)cze
dc.subjectsociální službycze
dc.subjectfree timeeng
dc.subjectyouth of riskeng
dc.subjectlow-threshold facilities for children and youtheng
dc.subjectsocial serviceseng
dc.titleVyužití volného času rizikové mládeže v nízkoprahovém zařízenícze
dc.title.alternativeThe possibility of spending free time in the low threshold facilities for children and youth of riskeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag41762
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's work discusses the possibility of spending free time in the low threshold facilities for children and youth from age six to twenty-two years old. The aim is to find out which options are children and youth (known as youth of risk) in organized leisure activities in low-threshold facility. The work is divided into two parts, the first part the forward theory relating to the definition of basic concepts. In the second practical part I present the methodology in the context of the follow-up case study to find out whether there is organized by the respondent's time to positive development.eng
dc.date.accepted2016-09-02
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam