dc.contributor.advisor | Vaněčková, Olga | |
dc.contributor.author | Hütterová, Pavlína | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:04:07Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:04:07Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-06-15 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32531 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá specifickými poruchami učení u žáků na středních školách. V teoretické části jsou charakterizovány jednotlivé poruchy a popsány jejich projevy u žáků na střední škole. Zabýváme se rovněž dopadem specifických poruch učení na osobnost žáka v emoční a sociální rovině a možnostmi vzdělávání těchto žáků na střední škole. Praktická část je tvořena kvalitativním šetřením, které bylo provedeno na vybrané střední škole. S vybranými žáky byl uskutečněn polostrukturovaný rozhovor, rodičům byl poté zaslán dotazník. Cenné informace byly získány rovněž
z poradenských dokumentů. Výsledkem průzkumu je osm případových studií
o konkrétních žácích, které dokumentují jejich obtíže spojené se studiem na střední škole. | cze |
dc.format | 108 s. (179 904 znaků) | |
dc.format | 108 s. (179 904 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | specifické poruchy učení | cze |
dc.subject | osobnost žáka se SPU | cze |
dc.subject | vzdělávání | cze |
dc.subject | přístupy k žákům se SPU | cze |
dc.subject | specific learning disabilities | eng |
dc.subject | personality of students with specific learning disabilities | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | approach to students with specific learning disabilities | eng |
dc.title | Specifické poruchy učení žáků na střední škole | cze |
dc.title.alternative | The specific learning disabilities of students at secondary school | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 41797 | |
dc.description.abstract-translated | The bacherol thesis deals with specific learning disabilities of students at secondary schools. In the theoretical part different types of specific learning disabilities and their manifestations by secondary school students are described. The thesis deals with influence of specific learning disabilities on student´s personality and their emotional and social experience too. We explore opportunities of educating these students at secondary schools. The practical part includes qualitative research, which was carried out at a chosen secondary school. A semi-structured interviews with selected students were conducted and their parents received a questionnaire. Valuable information was obtained from the documents of counseling centers. Eight case studies of specific students are the results of this survey and they illustrate the students' difficulties while studying secondary schools. | eng |
dc.date.accepted | 2016-09-02 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Sociální pedagogika | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |