Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVaněčková, Olga
dc.contributor.authorHütterová, Pavlína
dc.date.accessioned2021-12-08T10:04:07Z
dc.date.available2021-12-08T10:04:07Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-06-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32531
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá specifickými poruchami učení u žáků na středních školách. V teoretické části jsou charakterizovány jednotlivé poruchy a popsány jejich projevy u žáků na střední škole. Zabýváme se rovněž dopadem specifických poruch učení na osobnost žáka v emoční a sociální rovině a možnostmi vzdělávání těchto žáků na střední škole. Praktická část je tvořena kvalitativním šetřením, které bylo provedeno na vybrané střední škole. S vybranými žáky byl uskutečněn polostrukturovaný rozhovor, rodičům byl poté zaslán dotazník. Cenné informace byly získány rovněž z poradenských dokumentů. Výsledkem průzkumu je osm případových studií o konkrétních žácích, které dokumentují jejich obtíže spojené se studiem na střední škole.cze
dc.format108 s. (179 904 znaků)
dc.format108 s. (179 904 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectspecifické poruchy učenícze
dc.subjectosobnost žáka se SPUcze
dc.subjectvzdělávánícze
dc.subjectpřístupy k žákům se SPUcze
dc.subjectspecific learning disabilitieseng
dc.subjectpersonality of students with specific learning disabilitieseng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectapproach to students with specific learning disabilitieseng
dc.titleSpecifické poruchy učení žáků na střední školecze
dc.title.alternativeThe specific learning disabilities of students at secondary schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag41797
dc.description.abstract-translatedThe bacherol thesis deals with specific learning disabilities of students at secondary schools. In the theoretical part different types of specific learning disabilities and their manifestations by secondary school students are described. The thesis deals with influence of specific learning disabilities on student´s personality and their emotional and social experience too. We explore opportunities of educating these students at secondary schools. The practical part includes qualitative research, which was carried out at a chosen secondary school. A semi-structured interviews with selected students were conducted and their parents received a questionnaire. Valuable information was obtained from the documents of counseling centers. Eight case studies of specific students are the results of this survey and they illustrate the students' difficulties while studying secondary schools.eng
dc.date.accepted2016-09-02
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam