Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDvořák, Petr
dc.contributor.authorCoufalová, Martina
dc.date.accessioned2021-12-08T10:04:44Z
dc.date.available2021-12-08T10:04:44Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-03-18
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32566
dc.description.abstractV České republice je povinná výuka angličtiny od třetího ročníku základní školy. Většina základních škol ale začíná s výukou od první třídy. V dnešní době je velký trend děti s angličtinou seznamovat již v předškolním zařízení a stále více mateřských škol tuto nadstandardní aktivitu pro děti, ale hlavně pro jejich rodiče nabízí. Cílem této práce je teoretické seznámení s metodami používanými k seznamování předškolních dětí s angličtinou, představení několika dokumentů, které se tímto tématem zabývají a také vývoj předškolního dítěte na základě nastudované odborné literatury. V praktické části popisuji výuku angličtiny ve třech mateřských školách. Formou pozorování a rozhovoru zjišťuji, jak seznamování s angličtinou v běžné mateřské škole prakticky vypadá.cze
dc.format49 s (83 689 znaků)
dc.format49 s (83 689 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectseznamování s cizím jazykemcze
dc.subjectangličtinacze
dc.subjectběžná mateřská školacze
dc.subjectELTeng
dc.subjectEnglisheng
dc.subjectkindergarteneng
dc.titleVýuka angličtiny v běžné MŠcze
dc.title.alternativeTeaching English at Czech Kindergartenseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag42388
dc.description.abstract-translatedIn the Czech Republic, the compulsory teaching of English is from the third grade of primary school. Most primary schools start with teaching English in the first grade. Today it is a big trend to acquaint children with English at kindergardents. More and more kindergardents are offering this extra activity not only for the children. The aim of this work is a theoretical introduction to methods that are used for teaching English to preschool children, the performances of several documents that deal with this issue and also the development of pre-school children on the basis of studied literature. The practical part focuses on three kindergardens, where the children are acquainted with English. On the basis of observations and interviews, the way of teaching English is described.eng
dc.date.accepted2016-04-21
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam