dc.contributor.advisor | Svobodová, Eva | |
dc.contributor.author | Rothová, Marie | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:04:49Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:04:49Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-03-21 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32571 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá problematikou povolání začínajícího pedagoga. Práce je rozdělená na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřená na definování pojmu začínající učitel, na legislativní požadavky, které jsou kladeny pro výkon povolání učitel/ka MŠ a na podporu, která je ze strany zákona začínajícím učitelům poskytnuta. V práci jsou dále uvedeny názory odborníků k problematice povolání učitele. V praktické části jsou prezentovány výsledky z kvalitativního výzkumu, prostřednictvím kterého bylo zjišťováno, jaké jsou současné pohledy začínajících učitelů na realitu jejich povolání. Z rozhovorů následně vyplývají problémy, se kterými se pedagogové potýkají a naopak činnosti, v kterých jsou si jistí a disponují jimi. Je zde možnost srovnání představ a reality, se kterou začínající učitelé do svého prvního zaměstnání nastupovali. | cze |
dc.format | 61 s. | |
dc.format | 61 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | podpora učitelům | cze |
dc.subject | uvádějící pedagog | cze |
dc.subject | vstupní problémy začínajícího pedagoga | cze |
dc.subject | vzdělání pedagoga | cze |
dc.subject | začínající učitel | cze |
dc.subject | teacher´s support | eng |
dc.subject | starting educator | eng |
dc.subject | input problems of a novice teacher teacher´s education | eng |
dc.subject | beginning teacher | eng |
dc.title | Realita povolání předškolního pedagoga | cze |
dc.title.alternative | Reality profession preschool educator | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 42416 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with the issues of novice teacher. The work is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part is focused on defining the concept of beginning teacher, to legislative requirements that are imposed for the profession of teacher in a nursery school and support, which is required by the law provided for beginning teachers. The thesis also presented the views of experts on the issue. The practical part presents the results of qualitative research. An aim of the research was put together information and expirience of novice teachers when they started their careers. Subsequently, from real interviews, there arise problems that educators face and vice versa activities in which they are confident and have them. There is a possibility to compare ideas and the reality that beginning teachers have in their first job boarded. | eng |
dc.date.accepted | 2016-04-19 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |