dc.contributor.advisor | Svobodová, Eva | |
dc.contributor.author | Dobešová, Slávka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:04:51Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:04:51Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-04-01 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32573 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce je zaměřená na adaptaci tříletého dítěte na prostředí mateřské školy. Popisuje také vhodné činnosti, které mají za cíl dětem usnadnit nástup. V teoretické části je popsán vývoj dítěte v rámci adaptace a socializace v rodině, dále přechod z rodiny do prostředí mateřské školy a možné komplikace, vhodná podpora rodičů dětem během adaptace. V praktické části je popsána adaptace dětí z mateřské školy v Hrotovicích, jejich vývoj a zapojení do režimu školky, dále pohledy rodičů na začátku nástupu a změny v adaptaci po třech měsících. Cílem této práce je popis činností vhodných pro adaptační období podložené specifikami období od dvou do tří let dítěte. | cze |
dc.format | 83 s. | |
dc.format | 83 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Adaptace | cze |
dc.subject | tříleté dítě v mateřské škole | cze |
dc.subject | adaptační program | cze |
dc.subject | rodina | cze |
dc.subject | Adaptation | eng |
dc.subject | three-year child to kindergarten | eng |
dc.subject | adaptation program | eng |
dc.subject | family | eng |
dc.title | Adaptace tříletého dítěte v mateřské škole | cze |
dc.title.alternative | Adaptation of the three-year child in kindergarten | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 42425 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis is focused on the adaptation of the three-year child to kindergarten environment.It also describes the appropriate actions aimed for easier entrance to kindergarten. The theoretical part describes the development of the child in adaptation and socialization in the family, transition from the family into the kindergarten and possible complications, appropriate support for parents of children during adaptation.The practical part describes the adaptation of the children from the kindergarten in Hrotovice,their development and involvement into kindergarten mode, views of parents at the beggining of the entrace and changes in the adaptation after three months. | eng |
dc.date.accepted | 2016-04-19 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |