Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Eva
dc.contributor.authorDobešová, Slávka
dc.date.accessioned2021-12-08T10:04:51Z
dc.date.available2021-12-08T10:04:51Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-01
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32573
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřená na adaptaci tříletého dítěte na prostředí mateřské školy. Popisuje také vhodné činnosti, které mají za cíl dětem usnadnit nástup. V teoretické části je popsán vývoj dítěte v rámci adaptace a socializace v rodině, dále přechod z rodiny do prostředí mateřské školy a možné komplikace, vhodná podpora rodičů dětem během adaptace. V praktické části je popsána adaptace dětí z mateřské školy v Hrotovicích, jejich vývoj a zapojení do režimu školky, dále pohledy rodičů na začátku nástupu a změny v adaptaci po třech měsících. Cílem této práce je popis činností vhodných pro adaptační období podložené specifikami období od dvou do tří let dítěte.cze
dc.format83 s.
dc.format83 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectAdaptacecze
dc.subjecttříleté dítě v mateřské školecze
dc.subjectadaptační programcze
dc.subjectrodinacze
dc.subjectAdaptationeng
dc.subjectthree-year child to kindergarteneng
dc.subjectadaptation programeng
dc.subjectfamilyeng
dc.titleAdaptace tříletého dítěte v mateřské školecze
dc.title.alternativeAdaptation of the three-year child in kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag42425
dc.description.abstract-translatedThis thesis is focused on the adaptation of the three-year child to kindergarten environment.It also describes the appropriate actions aimed for easier entrance to kindergarten. The theoretical part describes the development of the child in adaptation and socialization in the family, transition from the family into the kindergarten and possible complications, appropriate support for parents of children during adaptation.The practical part describes the adaptation of the children from the kindergarten in Hrotovice,their development and involvement into kindergarten mode, views of parents at the beggining of the entrace and changes in the adaptation after three months.eng
dc.date.accepted2016-04-19
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam