dc.contributor.advisor | Svobodová, Eva | |
dc.contributor.author | Deutschová, Michaela | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:04:53Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:04:53Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-03-15 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32575 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce pojednává o problematice trestů a odměn v mateřských školách. Čtenář se zde seznámí s historií trestů, s dělením trestů a s důvody, proč se k trestům uchylujeme. Dále se v teoretické části bakalářské práce dočteme, jak je možné odměny a tresty nahradit, jaké alternativní odměny a tresty jsou nám k dispozici, abychom zamezili negativním dopadům na dítě.
Praktická část zahrnuje dotazníkové šetření v mateřských školách a zkušenosti pedagogů s odměnami a tresty v praxi. Dále se praktická část zaměřuje na pocity dětí při odměňování a trestání. Po přečtení práce by měl čtenář získat poznatky o problematice trestů a odměn v mateřských školách. | cze |
dc.format | 56 s. (71 292 znaků) | |
dc.format | 56 s. (71 292 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | trest | cze |
dc.subject | odměna | cze |
dc.subject | historie trestů | cze |
dc.subject | alternativa odměn | cze |
dc.subject | alternativa trestů | cze |
dc.subject | reward | eng |
dc.subject | punishment | eng |
dc.subject | history of punishments | eng |
dc.subject | alternative of rewards | eng |
dc.subject | alternative of punishments | eng |
dc.title | Odměny a tresty v předškolním vzdělávání | cze |
dc.title.alternative | Rewards and punishments in preschool education | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 42437 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor work deals with the issue of punishments and rewards in nursery schools. A reader familiarizes with the history of punishments, with the separation of punishments and the reasons why we are resorting to using them. Further, in the theoretical part's of this bachelor work, we can read, how is possible the rewards and punishments substitute, which alternative of rewards and punishments are available to us, to prevent negative impacts on a child.
Practical part comprises the questionnaire survey of pedagogues in nursery schools and their experience with rewards and punishments in their practice. Further, the practical part directs on the feelings of children with rewards in nursery schools. | eng |
dc.date.accepted | 2016-04-18 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |