Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJanoušková, Monika
dc.contributor.authorKrausová, Daniela
dc.date.accessioned2021-12-08T10:05:00Z
dc.date.available2021-12-08T10:05:00Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-03-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32581
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je vytvoření programu logopedické prevence pro individuální práci s dítětem, zpravidla ve věku od pěti do šesti let v mateřské škole, se zaměřením na hlásky L a R, které patří mezi časté vady ve výslovnosti. V teoretické části se nachází obecná definice logopedie, její význam a zdůvodnění potřeby logopedické prevence v mateřské škole. Teoretická část je dále zaměřena na vývoj řeči a výslovnosti dítěte předškolního věku, na poruchy artikulace a na diagnostiku výslovnosti dítěte předškolního věku. Je zde popsáno rozdělení hlásek jazyka českého a charakteristika hlásek L a R. V praktické části jsou popsána cvičení dechová, hlasová, sluchová, grafomotorická a gymnastika mluvidel pro rozvoj artikulačních orgánů a cvičení pro podporu správné výslovnosti hlásek L a R. V této části se také nachází obrázky, které dokumentují a přibližují práci s dětmi.cze
dc.format59 s. (13 551 znaků)
dc.format59 s. (13 551 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectlogopediecze
dc.subjectřečové poruchycze
dc.subjecthlásky Lcze
dc.subjectRcze
dc.subjectdiagnostikacze
dc.subjectprevencecze
dc.subjectnácvikcze
dc.subjectlogopaedics (speech therapy)eng
dc.subjectspeech disorderseng
dc.subjectsounds Leng
dc.subjectReng
dc.subjectdiagnosticseng
dc.subjectpreventioneng
dc.subjecttrainingeng
dc.titleIndividuální práce s dítětem při logopedické prevenci se zaměřením na hlásky L a R z pohledu logopedického preventistycze
dc.title.alternativeIndividual work with a child by logopedic prevention with focus on sounds L and Reng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag42464
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor thesis is to create a program of logopaedic prevention for individual work with a child as a general rule aged between five and six in kindergarten and with focus on sound L and R, which belong to the frequent speech impediment in pronunciation. In a theoretical part is described the general definition of logopaedics (speech therapy), its sense and there are given reasons of need for logopaedic prevention in kindergarten. The theoretical part is also focused on the development of speech and pronunciation of child at preschool age, on the articulation disorder and the diagnostics of pronunciation of child at preschool age. There are described the sorting of sounds of Czech language and the characteristic of sounds L and R. In practical part are described breathing, vocal, hearing, graphomotoric training and gymnastic of speech organs for development of articulatory organs and exercises for support of right pronunciation of sound L a R. In this part are also located pictures that illustrate and introduce the work with children.eng
dc.date.accepted2016-04-18
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam