dc.contributor.advisor | Procházka, Miroslav | |
dc.contributor.author | Vacková, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:05:04Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:05:04Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-03-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32584 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá tématem inkluze a integrace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami do běžných mateřských škol. Cílem práce je zjistit, zda jsou pedagogové a rodiče dětí na tuto problematiku dostatečně připraveni, jestli vidí posuny ve vzdělávání a naopak co považují za problematické.
V teoretické části zmapuji jednotlivé terminologické pojmy, pokusím se pomocí odborné literatury přiblížit jejich podstatu. Popíšu jednotlivé děti se speciálními vzdělávacími potřebami, které jsem si vybrala pro nastínění problematiky v praktické části, kde se za pomoci kvalitativních rozhovorů pokusím zjistit, do jaké míry je možné začlenit dítě se speciálními vzdělávacími potřebami do běžné mateřské školy. | cze |
dc.format | 56 s. | |
dc.format | 56 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Integrace | cze |
dc.subject | inkluze | cze |
dc.subject | inkluzivní vzdělávání | cze |
dc.subject | dítě v předškolním věku. | cze |
dc.subject | Integration | eng |
dc.subject | inclusion | eng |
dc.subject | inclusive education | eng |
dc.subject | child in preschool. | eng |
dc.title | Integrace v podobě inkluze v běžné mateřské škole | cze |
dc.title.alternative | Integration from the perspective of inclusion in regular kindergarden | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 42471 | |
dc.description.abstract-translated | This Bachelor's thesis deals with the theme of inclusion and integration of children with special educational needs into general kindergarden. The goal of the work is find out if teachers and parents of children are good ready for this problem. If they see shifts in the education. And what they consider for problems.
I will map individual terminology terms in the teoretical part. I will try to approache to their essence with the professional literature. I will describe individual children with special educational needs that I chose for outline problematic in the practical part where I will try to find out with help of qualitative interviews to extent is possible integrate a child with special educational needs into general kindergarden. | eng |
dc.date.accepted | 2016-04-19 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |