Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProcházka, Miroslav
dc.contributor.authorVacková, Kateřina
dc.date.accessioned2021-12-08T10:05:04Z
dc.date.available2021-12-08T10:05:04Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-03-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32584
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá tématem inkluze a integrace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami do běžných mateřských škol. Cílem práce je zjistit, zda jsou pedagogové a rodiče dětí na tuto problematiku dostatečně připraveni, jestli vidí posuny ve vzdělávání a naopak co považují za problematické. V teoretické části zmapuji jednotlivé terminologické pojmy, pokusím se pomocí odborné literatury přiblížit jejich podstatu. Popíšu jednotlivé děti se speciálními vzdělávacími potřebami, které jsem si vybrala pro nastínění problematiky v praktické části, kde se za pomoci kvalitativních rozhovorů pokusím zjistit, do jaké míry je možné začlenit dítě se speciálními vzdělávacími potřebami do běžné mateřské školy.cze
dc.format56 s.
dc.format56 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectIntegracecze
dc.subjectinkluzecze
dc.subjectinkluzivní vzdělávánícze
dc.subjectdítě v předškolním věku.cze
dc.subjectIntegrationeng
dc.subjectinclusioneng
dc.subjectinclusive educationeng
dc.subjectchild in preschool.eng
dc.titleIntegrace v podobě inkluze v běžné mateřské školecze
dc.title.alternativeIntegration from the perspective of inclusion in regular kindergardeneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag42471
dc.description.abstract-translatedThis Bachelor's thesis deals with the theme of inclusion and integration of children with special educational needs into general kindergarden. The goal of the work is find out if teachers and parents of children are good ready for this problem. If they see shifts in the education. And what they consider for problems. I will map individual terminology terms in the teoretical part. I will try to approache to their essence with the professional literature. I will describe individual children with special educational needs that I chose for outline problematic in the practical part where I will try to find out with help of qualitative interviews to extent is possible integrate a child with special educational needs into general kindergarden.eng
dc.date.accepted2016-04-19
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam