Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVaněčková, Olga
dc.contributor.authorNováková, Lenka
dc.date.accessioned2021-12-08T10:05:09Z
dc.date.available2021-12-08T10:05:09Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-03-18
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32588
dc.description.abstractBakalářská práce se věnuje tématu "Dítě se specifickými poruchami učení v rodině" a zaměřuje se na rodinné kontexty specifických poruch učení. Cílem bakalářské práce je zjistit, jaký dopad mají specifické poruchy učení u dítěte na fungování rodiny, jak rodina ovlivňuje úspěšnost dítěte a jak se rodina vypořádává s problémy takto postiženého dítěte. V teoretické části jsou definovány základní pojmy, které se vztahují k danému tématu. Popisuje specifika jednotlivých poruch učení, jejich projevy a důsledky pro dítě a jeho rodinu. Praktická část je věnována výzkumnému šetření, které bylo uskutečněno pomocí polostrukturovaného rozhovoru.cze
dc.format89 s.
dc.format89 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectspecifické poruchy učenícze
dc.subjectpedagogicko-psychologická poradnacze
dc.subjectpedagogická diagnostikacze
dc.subjectdiagnózacze
dc.subjectprognózacze
dc.subjectpůdpůrná opatřenícze
dc.subjectindividuální vzdělávací pláncze
dc.subjectspecific learning disabilitieseng
dc.subjecteducational psychological counsellingeng
dc.subjectpedagogical diagnosticseng
dc.subjectdiagnosiseng
dc.subjectprognosiseng
dc.subjectsupportive measureseng
dc.subjectindividual educational planeng
dc.titleDítě se specifickými poruchami učení v rodiněcze
dc.title.alternativeChild with specific learning disabilities in the familyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag42487
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis examines the topic "Child with specific learning disabilities" (SLD) and is focused on the family contexts of SLD. The aim of the thesis is to determine how SLD influence the family, how the family influence success rate of the child and how the family deals with problems of such disabled child. In the theoretical part are defined basic concepts related to the topic. It describes specific SLD, their tokens, their effect on the child and its family. The practical part is devoted to the research, which was conducted through a semi-structured interview.eng
dc.date.accepted2016-05-19
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam