dc.contributor.advisor | Vaněčková, Olga | |
dc.contributor.author | Nováková, Lenka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:05:09Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:05:09Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-03-18 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32588 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se věnuje tématu "Dítě se specifickými poruchami učení v rodině" a zaměřuje se na rodinné kontexty specifických poruch učení. Cílem bakalářské práce je zjistit, jaký dopad mají specifické poruchy učení u dítěte na fungování rodiny, jak rodina ovlivňuje úspěšnost dítěte a jak se rodina vypořádává s problémy takto postiženého dítěte. V teoretické části jsou definovány základní pojmy, které se vztahují k danému tématu. Popisuje specifika jednotlivých poruch učení, jejich projevy a důsledky pro dítě a jeho rodinu. Praktická část je věnována výzkumnému šetření, které bylo uskutečněno pomocí polostrukturovaného rozhovoru. | cze |
dc.format | 89 s. | |
dc.format | 89 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | specifické poruchy učení | cze |
dc.subject | pedagogicko-psychologická poradna | cze |
dc.subject | pedagogická diagnostika | cze |
dc.subject | diagnóza | cze |
dc.subject | prognóza | cze |
dc.subject | půdpůrná opatření | cze |
dc.subject | individuální vzdělávací plán | cze |
dc.subject | specific learning disabilities | eng |
dc.subject | educational psychological counselling | eng |
dc.subject | pedagogical diagnostics | eng |
dc.subject | diagnosis | eng |
dc.subject | prognosis | eng |
dc.subject | supportive measures | eng |
dc.subject | individual educational plan | eng |
dc.title | Dítě se specifickými poruchami učení v rodině | cze |
dc.title.alternative | Child with specific learning disabilities in the family | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 42487 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis examines the topic "Child with specific learning disabilities" (SLD) and is focused on the family contexts of SLD. The aim of the thesis is to determine how SLD influence the family, how the family influence success rate of the child and how the family deals with problems of such disabled child. In the theoretical part are defined basic concepts related to the topic. It describes specific SLD, their tokens, their effect on the child and its family. The practical part is devoted to the research, which was conducted through a semi-structured interview. | eng |
dc.date.accepted | 2016-05-19 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Sociální pedagogika | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |