Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Eva
dc.contributor.authorKalčíková, Štěpánka
dc.date.accessioned2021-12-08T10:05:16Z
dc.date.available2021-12-08T10:05:16Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32594
dc.description.abstractBakalářská práce "Lesní mateřské školy" se zabývá lesními mateřskými školami v České republice. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na historii a původ lesních mateřských škol u nás i ve světě. V jednotlivých kapitolách popisuje filozofii LMŠ, metody a cíle práce s dětmi, osobnost pedagoga, typy lesních mateřských škol, jejich klady a zápory. Závěrem se zabývá metodikou výchovy a rozvoje dětí v LMŠ. Praktická část je zaměřena na popis prostředí, činností a motivace pedagogů pro práci v LMŠ. Tento popis vychází z pozorování konkrétního prostředí a z rozhovorů s pedagogy v pěti navštívených lesních mateřských školách. Následuje stručný popis výsledků a jejich vyhodnocení. V diskusi jsou položeny některé otázky týkající se stávající činnosti i pohledu do budoucna. V závěru hodnotím splnění cílů, a jakým způsobem mě dané téma ovlivnilo. Výsledky práce přibližují veřejnosti stávající stav v této alternativě předškolního vzdělávání.cze
dc.format58 s. (89 972)
dc.format58 s. (89 972)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectLesní mateřské školycze
dc.subjectekologická výchovacze
dc.subjectintuitivní pedagogikacze
dc.subjectvzájemný respektcze
dc.subjectvzdělávánícze
dc.subjectpřírodacze
dc.subjectForest kindergartenseng
dc.subjectecological educationeng
dc.subjectintuitive teachingeng
dc.subjectmutual respecteng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectnatureeng
dc.titleLesní mateřské školycze
dc.title.alternativeForest kindergartenseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag42504
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis "Forest kindergartens" is examining the theme of forest kindergartens in Czech republic. The thesis is divided into the theoretical and the practical part. The theoretical part is focused on the history and the origin of forest kindergartens here, in Czech republic, and in the world. In individual chaptres there will be described the philosophy of forest kindergarten, methods and aims of work with children, the personality of the teacher, the types of forest kindergartens, its pluses and minuses. The conclusion examines methods of the education and the progress of children who visit forest kindergarten. The practical part is concentrated on the description of the environment, activities and motivation of educators in forest kindergartens. This description is patterned on observation of concrete environment and the interviews with pedagogues from five visited forest kindergartens. The detailed description of results with its evaluation follow. In the discussion are asked some questions concerning of the current activity and the vision of the future. In the end, I evaluate the meeting of the goals and the way how the theme influenced me. The results of the thesis present to the public the current situation of this alternative of the preschool education.eng
dc.date.accepted2016-04-19
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam