Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVaněčková, Olga
dc.contributor.authorDirbáková, Hana
dc.date.accessioned2021-12-08T10:05:37Z
dc.date.available2021-12-08T10:05:37Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-05
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32610
dc.description.abstractKontroverzní a tabuizovaná témata jsou vždy aktuálním a citlivým fenoménem ve společnosti a zejména v oblasti výchovy se s nimi vyrovnáváme obtížně. Práce se zaměřuje konkrétně na témata smrti, homosexuality, zdravotního postižení a etnických odlišností. Zjišťuje, jakým způsobem učitelky mateřských škol tato témata vnímají, v jaké podobě se s těmito tématy v mateřské škole setkávají, jak s nimi pracují a zprostředkovávají je dětem. Teoretická část identifikuje základní oblasti tématu a definuje základní pojmy. Praktická části práce využívá kvalitativní výzkumný přístup v podobě dotazování: rozhovory byly vedeny s jedenácti účastnicemi a získaná data byla zpracována pomocí program Atlas.cze
dc.format76 s.
dc.format76 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectTabuizovaná a kontroverzní tématacze
dc.subjectzdravotní postiženícze
dc.subjectetnické rozdílycze
dc.subjecthomosexualitacze
dc.subjectsmrtcze
dc.subjectzkušenosti učitelekcze
dc.subjectpostoje učitelekcze
dc.subjectControversial topicseng
dc.subjecttaboo topicseng
dc.subjectdisabilityeng
dc.subjectethnic differenceseng
dc.subjecthomosexualityeng
dc.subjectdeatheng
dc.subjectteachers' experienceseng
dc.subjectteachers' attitudeseng
dc.titleTabuizovaná a kontroverzní téma očima učitelek mateřských školcze
dc.title.alternativeTaboos and contoversial topics through the eyes of kindergarden teacherseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag42594
dc.description.abstract-translatedControversial and taboo topics are always current and sensitive phenomenon in society and dealing with them, especially in educating, comes with difficulties. The thesis is focused on the themes of death, homosexuality, disability and ethnic differences. Moreover, it explores how the kindergarten teachers perceive these topics, in what form they encounter them in kindergarten, how they work with them and convey them to the children. The theoretical part identifies the basic subject areas and defines basic concepts. The practical part uses qualitative research approach in the form of interviews: Interviews were conducted with ten participants and the data were processed using the software Atlas.eng
dc.date.accepted2016-04-20
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam