Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVáchová, Alena
dc.contributor.authorBartíková, Irena
dc.date.accessioned2021-12-08T10:05:51Z
dc.date.available2021-12-08T10:05:51Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-03-22
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32621
dc.description.abstractBakalářská práce poskytuje pedagogům inspiraci pro využívání kooperativních činností. Jedna z kapitol teoretické části je věnována problematice jemné motoriky, jejímu vývoji, možnostem rozvíjení a její diagnostice. Další část se zabývá vymezením kooperace a vývojovými zvláštnostmi z hlediska rozvoje spolupráce u předškolních dětí. Poslední oddíl teoretického úseku se věnuje kooperaci jako jednomu z cílů předškolního vzdělávání, rozvíjení kooperace, pozitivním dopadům při rozvíjení kooperace hrou, základním komponentům kooperativní hry, kooperativnímu učením a jeho hodnocení. Praktickou část tvoří program rozvoje jemné motoriky v kooperativních činnostech a jeho vyhodnocení vzhledem k plnění cílů v oblasti jemné motoriky i spolupráce podle předem zpracovaného evaluačního plánu. V závěru jsou zformulována doporučení pro využití aktivit v mateřské škole.cze
dc.format64 s., 21 s. příloh
dc.format64 s., 21 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkooperacecze
dc.subjectkooperativní učenícze
dc.subjectkooperativní hracze
dc.subjectjemná motorikacze
dc.subjectdiagnostikacze
dc.subjectklíčové kompetencecze
dc.subjectpředškolní vzdělávánícze
dc.subjectcooperationeng
dc.subjectcooperative learningeng
dc.subjectcooperative gameeng
dc.subjectfine motor skillseng
dc.subjectdiagnosticseng
dc.subjectcore competencieseng
dc.subjectpreschool educationeng
dc.titleRozvoj jemné motoriky v kooperativních činnostechcze
dc.title.alternativeThe development of micro-motor skills in cooperative activitieseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag42620
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis provides an inspirational material for pedagogical staff on the use of cooperative activities. One of the chapters from the theoretical part is focused on the issue of fine motor skills, their development, possibilities of growth and diagnostics. Another part defines cooperation and developmental traits considering the development of cooperation of preschool children. Last section of the theoretical part deals with cooperation as one of the goals of preschool education, development of cooperation, positive impacts of developing cooperation by games, basic components of cooperative game, cooperative learning and its rating. Practical part consists of development program for fine motor skills in cooperative activities and its evaluation, due to achieving goals in the field of fine motor skills, and cooperation by the pre-treated evaluation plan. In the conclusion of the thesis are summarized recommendations for application of these activities in nursery schools.eng
dc.date.accepted2016-04-21
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam