dc.contributor.advisor | Váchová, Alena | |
dc.contributor.author | Bartíková, Irena | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:05:51Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:05:51Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-03-22 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32621 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce poskytuje pedagogům inspiraci pro využívání kooperativních činností. Jedna z kapitol teoretické části je věnována problematice jemné motoriky, jejímu vývoji, možnostem rozvíjení a její diagnostice. Další část se zabývá vymezením kooperace a vývojovými zvláštnostmi z hlediska rozvoje spolupráce u předškolních dětí. Poslední oddíl teoretického úseku se věnuje kooperaci jako jednomu z cílů předškolního vzdělávání, rozvíjení kooperace, pozitivním dopadům při rozvíjení kooperace hrou, základním komponentům kooperativní hry, kooperativnímu učením a jeho hodnocení. Praktickou část tvoří program rozvoje jemné motoriky v kooperativních činnostech a jeho vyhodnocení vzhledem k plnění cílů v oblasti jemné motoriky i spolupráce podle předem zpracovaného evaluačního plánu. V závěru jsou zformulována doporučení pro využití aktivit v mateřské škole. | cze |
dc.format | 64 s., 21 s. příloh | |
dc.format | 64 s., 21 s. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | kooperace | cze |
dc.subject | kooperativní učení | cze |
dc.subject | kooperativní hra | cze |
dc.subject | jemná motorika | cze |
dc.subject | diagnostika | cze |
dc.subject | klíčové kompetence | cze |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cze |
dc.subject | cooperation | eng |
dc.subject | cooperative learning | eng |
dc.subject | cooperative game | eng |
dc.subject | fine motor skills | eng |
dc.subject | diagnostics | eng |
dc.subject | core competencies | eng |
dc.subject | preschool education | eng |
dc.title | Rozvoj jemné motoriky v kooperativních činnostech | cze |
dc.title.alternative | The development of micro-motor skills in cooperative activities | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 42620 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis provides an inspirational material for pedagogical staff on the use of cooperative activities. One of the chapters from the theoretical part is focused on the issue of fine motor skills, their development, possibilities of growth and diagnostics. Another part defines cooperation and developmental traits considering the development of cooperation of preschool children. Last section of the theoretical part deals with cooperation as one of the goals of preschool education, development of cooperation, positive impacts of developing cooperation by games, basic components of cooperative game, cooperative learning and its rating. Practical part consists of development program for fine motor skills in cooperative activities and its evaluation, due to achieving goals in the field of fine motor skills, and cooperation by the pre-treated evaluation plan. In the conclusion of the thesis are summarized recommendations for application of these activities in nursery schools. | eng |
dc.date.accepted | 2016-04-21 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |