dc.contributor.advisor | Váchová, Alena | |
dc.contributor.author | Randáková, Štěpánka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:05:52Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:05:52Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-07-11 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32622 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá začleněním lidových tradic do vzdělávací nabídky v mateřské škole v souladu s RVP PV a jejich přínos pro rozvoj klíčových kompetencí.
Teoretická část vymezuje význam klíčových kompetencí , klíčové kompetence v předškolním vzdělávání a hodnocení těchto kompetencí. Je vytvořen potenciál lidových tradic pro rozvoj klíčových kompetencí. V další částí jsou charakterizovány nejvýznamnější svátky a tradice, jejich význam, historie a způsob oslav. Praktická část je věnována vytvoření konkrétních tematických celků. Celky jsou průběžné vyhodnocovány a bude provedeno výzkumné šetření dokládající přínos lidových tradic pro rozvoj klíčových kompetencí. Tento program byl následně zrealizován a zhodnocen jeho skutečný přínos v praxi, zda přispěl zvolenými činnostmi a aktivitami k rozvoji klíčových kompetencí. | cze |
dc.format | 61 | |
dc.format | 61 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Klíčové kompetence | cze |
dc.subject | lidové tradice | cze |
dc.subject | hodnocení výsledků vzdělávání | cze |
dc.subject | Key competencies | eng |
dc.subject | folk traditions | eng |
dc.subject | assessment of educational result | eng |
dc.title | Lidové tradice a rozvoj klíčových kompetencí v MŠ | cze |
dc.title.alternative | Folk Traditions and The Key Competences Development | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 42621 | |
dc.description.abstract-translated | This work deals with integrating folk traditions into the offer of education of a kindergarten in accordance with the General Educational Program for Preschool Education and their contribution to the development of key competencies. The theoretical part defines the meaning of key skills, specifies the key skills in the preschool education and conducts an assessment of these competencies. Potential of folk traditions for the development of key competencies is established. In frame of the next section the most important holidays and traditions, their importance, history as well as the ways of celebration are characterized. The practical part is devoted to the creation of specific thematic units. These units are continuously evaluated and a research documenting the benefits of folk traditions to the development of key competencies is performed. This program is implemented and its actual benefits in practice are evaluated in terms of the contribution of selected activities to the development of key competencies. | eng |
dc.date.accepted | 2016-08-22 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |