Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVáchová, Alena
dc.contributor.authorRandáková, Štěpánka
dc.date.accessioned2021-12-08T10:05:52Z
dc.date.available2021-12-08T10:05:52Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-07-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32622
dc.description.abstractTato práce se zabývá začleněním lidových tradic do vzdělávací nabídky v mateřské škole v souladu s RVP PV a jejich přínos pro rozvoj klíčových kompetencí. Teoretická část vymezuje význam klíčových kompetencí , klíčové kompetence v předškolním vzdělávání a hodnocení těchto kompetencí. Je vytvořen potenciál lidových tradic pro rozvoj klíčových kompetencí. V další částí jsou charakterizovány nejvýznamnější svátky a tradice, jejich význam, historie a způsob oslav. Praktická část je věnována vytvoření konkrétních tematických celků. Celky jsou průběžné vyhodnocovány a bude provedeno výzkumné šetření dokládající přínos lidových tradic pro rozvoj klíčových kompetencí. Tento program byl následně zrealizován a zhodnocen jeho skutečný přínos v praxi, zda přispěl zvolenými činnostmi a aktivitami k rozvoji klíčových kompetencí.cze
dc.format61
dc.format61
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKlíčové kompetencecze
dc.subjectlidové tradicecze
dc.subjecthodnocení výsledků vzdělávánícze
dc.subjectKey competencieseng
dc.subjectfolk traditionseng
dc.subjectassessment of educational resulteng
dc.titleLidové tradice a rozvoj klíčových kompetencí v MŠcze
dc.title.alternativeFolk Traditions and The Key Competences Developmenteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag42621
dc.description.abstract-translatedThis work deals with integrating folk traditions into the offer of education of a kindergarten in accordance with the General Educational Program for Preschool Education and their contribution to the development of key competencies. The theoretical part defines the meaning of key skills, specifies the key skills in the preschool education and conducts an assessment of these competencies. Potential of folk traditions for the development of key competencies is established. In frame of the next section the most important holidays and traditions, their importance, history as well as the ways of celebration are characterized. The practical part is devoted to the creation of specific thematic units. These units are continuously evaluated and a research documenting the benefits of folk traditions to the development of key competencies is performed. This program is implemented and its actual benefits in practice are evaluated in terms of the contribution of selected activities to the development of key competencies.eng
dc.date.accepted2016-08-22
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam