dc.contributor.advisor | Váchová, Alena | |
dc.contributor.author | Kahudová, Jitka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:05:54Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:05:54Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-03-18 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32623 | |
dc.description.abstract | Cílem bakalářské práce je upozornit na odlišné chování dětí se zvláštními projevy chování při změně prostředí. V teoretické části je charakterizována škola v přírodě od jejího vzniku po současnost a její edukační program. V další části jsou vymezeny různé druhy prostředí a výchovy a jejich vliv na chování a adaptaci dítěte. Jsou zde také definovány jednotlivé faktory, jež ovlivňují chování dítěte a konkrétní druhy problémového chování. Praktická část se zabývá výzkumným šetřením, jež bylo zaměřené na zjištění rozdílů v chování dětí v jejich domovské mateřské škole a při pobytu ve škole v přírodě. Výsledky poukazují na pozitivní vliv školy v přírodě na chování dětí. | cze |
dc.format | 63 stran | |
dc.format | 63 stran | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | škola v přírodě | cze |
dc.subject | prostředí | cze |
dc.subject | výchova | cze |
dc.subject | problémové chování | cze |
dc.subject | introvert | cze |
dc.subject | extrovert | cze |
dc.subject | hyperaktivita | cze |
dc.subject | an open-air school | eng |
dc.subject | environment | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | problem behaviour | eng |
dc.subject | introvert | eng |
dc.subject | extrovert | eng |
dc.subject | hyperactivity | eng |
dc.title | Změna chování předškolního dítěte v závislosti na změně prostředí | cze |
dc.title.alternative | The Behavior Change of the Preschool Child Depending on The Environment Change | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 42622 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor's thesis aims to draw attention to different children's behaviour connected with specific behavioural manifestations in response to environmental change. Its theoretical part deals with the characteristics of an open-air school from the beginning of its existence until the present time together with its educational programme. The next parts specify various kinds of environment and education and their impact on the behaviour and adaptation of a child. There are definitions of the individual factors which influence child's behaviour and those of various kinds of problem behaviour too. The practical part deals with a research study focusing on the differences in children's behaviour in their home nursery and that during their stay in an open-air school. The results refer to the fact that an open-air school has a positive effect on children's behaviour. | eng |
dc.date.accepted | 2016-04-19 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |