Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVáchová, Alena
dc.contributor.authorKahudová, Jitka
dc.date.accessioned2021-12-08T10:05:54Z
dc.date.available2021-12-08T10:05:54Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-03-18
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32623
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je upozornit na odlišné chování dětí se zvláštními projevy chování při změně prostředí. V teoretické části je charakterizována škola v přírodě od jejího vzniku po současnost a její edukační program. V další části jsou vymezeny různé druhy prostředí a výchovy a jejich vliv na chování a adaptaci dítěte. Jsou zde také definovány jednotlivé faktory, jež ovlivňují chování dítěte a konkrétní druhy problémového chování. Praktická část se zabývá výzkumným šetřením, jež bylo zaměřené na zjištění rozdílů v chování dětí v jejich domovské mateřské škole a při pobytu ve škole v přírodě. Výsledky poukazují na pozitivní vliv školy v přírodě na chování dětí.cze
dc.format63 stran
dc.format63 stran
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectškola v příroděcze
dc.subjectprostředícze
dc.subjectvýchovacze
dc.subjectproblémové chovánícze
dc.subjectintrovertcze
dc.subjectextrovertcze
dc.subjecthyperaktivitacze
dc.subjectan open-air schooleng
dc.subjectenvironmenteng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectproblem behavioureng
dc.subjectintroverteng
dc.subjectextroverteng
dc.subjecthyperactivityeng
dc.titleZměna chování předškolního dítěte v závislosti na změně prostředícze
dc.title.alternativeThe Behavior Change of the Preschool Child Depending on The Environment Changeeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag42622
dc.description.abstract-translatedThe bachelor's thesis aims to draw attention to different children's behaviour connected with specific behavioural manifestations in response to environmental change. Its theoretical part deals with the characteristics of an open-air school from the beginning of its existence until the present time together with its educational programme. The next parts specify various kinds of environment and education and their impact on the behaviour and adaptation of a child. There are definitions of the individual factors which influence child's behaviour and those of various kinds of problem behaviour too. The practical part deals with a research study focusing on the differences in children's behaviour in their home nursery and that during their stay in an open-air school. The results refer to the fact that an open-air school has a positive effect on children's behaviour.eng
dc.date.accepted2016-04-19
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam