dc.contributor.advisor | Dvořáková, Miloslava | |
dc.contributor.author | Psutková, Pavla | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:05:56Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:05:56Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-04-01 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32625 | |
dc.description.abstract | Cílem práce je posouzení připravenosti začlenění dvouletých dětí do běžné skupiny předškolních dětí ve věku od tří do šesti let a popsat specifičnost práce s dvouletými dětmi v mateřské škole. Teoretická část seznamuje s vývojem dítěte ve věku od dvou do tří let, vývojem dítěte ve věku od tří do šesti let a vývojovými rozdíly mezi dvouletými a tříletými dětmi. Dále obsahuje legislativní rámec spojený s přijímáním dětí, mladších třech let, do mateřské školy. Praktická část seznamuje s výsledky dlouhodobého pozorování skupiny pěti dětí v oblasti motoriky, jazyka, řeči a poznávacích funkcí. Dále uvádí názory pedagogických pracovníků, kteří mají zkušenosti z prací s dvouletými dětmi v mateřské škole. | cze |
dc.format | 69 | |
dc.format | 69 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Vývoj dítěte | cze |
dc.subject | začleňování | cze |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cze |
dc.subject | psychomotorický vývoj | cze |
dc.subject | child development | eng |
dc.subject | integration | eng |
dc.subject | preschool education | eng |
dc.subject | psychomotor development | eng |
dc.title | Začleňování dvouletých dětí do heterogenní třídy mateřské školy. | cze |
dc.title.alternative | Two year old child to heterogeneous kindergarten. | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 42629 | |
dc.description.abstract-translated | The purpose of the theses is to assess, if two-year-old children are ready to integrate into a group of preschool children of age from three to six years, and to describe the specifications of working with two-year-old children. The theoretical part introduces children development between two and three years, children development between three and six years, and development differences between two-year-old and three-year-old children. Further, it contains legislative framework for accepting children, who are younger than three years, into Kindergarten. The practical part introduces the results of long term observation of 5 children in the area of motor skills, language, speaking, and cognitive functions. Further, it introduces opinions of pedagogical workers, who have experience in working with two-year-old children in Kindergarten. | eng |
dc.date.accepted | 2016-04-19 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |