Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDvořáková, Miloslava
dc.contributor.authorPsutková, Pavla
dc.date.accessioned2021-12-08T10:05:56Z
dc.date.available2021-12-08T10:05:56Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-01
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32625
dc.description.abstractCílem práce je posouzení připravenosti začlenění dvouletých dětí do běžné skupiny předškolních dětí ve věku od tří do šesti let a popsat specifičnost práce s dvouletými dětmi v mateřské škole. Teoretická část seznamuje s vývojem dítěte ve věku od dvou do tří let, vývojem dítěte ve věku od tří do šesti let a vývojovými rozdíly mezi dvouletými a tříletými dětmi. Dále obsahuje legislativní rámec spojený s přijímáním dětí, mladších třech let, do mateřské školy. Praktická část seznamuje s výsledky dlouhodobého pozorování skupiny pěti dětí v oblasti motoriky, jazyka, řeči a poznávacích funkcí. Dále uvádí názory pedagogických pracovníků, kteří mají zkušenosti z prací s dvouletými dětmi v mateřské škole.cze
dc.format69
dc.format69
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectVývoj dítětecze
dc.subjectzačleňovánícze
dc.subjectpředškolní vzdělávánícze
dc.subjectpsychomotorický vývojcze
dc.subjectchild developmenteng
dc.subjectintegrationeng
dc.subjectpreschool educationeng
dc.subjectpsychomotor developmenteng
dc.titleZačleňování dvouletých dětí do heterogenní třídy mateřské školy.cze
dc.title.alternativeTwo year old child to heterogeneous kindergarten.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag42629
dc.description.abstract-translatedThe purpose of the theses is to assess, if two-year-old children are ready to integrate into a group of preschool children of age from three to six years, and to describe the specifications of working with two-year-old children. The theoretical part introduces children development between two and three years, children development between three and six years, and development differences between two-year-old and three-year-old children. Further, it contains legislative framework for accepting children, who are younger than three years, into Kindergarten. The practical part introduces the results of long term observation of 5 children in the area of motor skills, language, speaking, and cognitive functions. Further, it introduces opinions of pedagogical workers, who have experience in working with two-year-old children in Kindergarten.eng
dc.date.accepted2016-04-19
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam