dc.contributor.advisor | Vítečková, Miluše | |
dc.contributor.author | Stropnická, Renata | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:06:12Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:06:12Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-03-24 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32637 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá edukačním procesem dětí se speciálně vzdělávacími potřebami a následnou adaptací spojenou s jejich přechodem z mateřské školy do základní školy. Jedná se o případové studie dvou integrovaných dětí, z nichž jedno má poruchu autistického spektra v kombinaci se středně těžkou mentální retardací a druhé s lehkou mentální retardací a vývojovou dysfázií. Teoretická část obsahuje charakteristiku jednotlivých postižení a dále kapitoly vztahující se k integraci a edukaci. Jsou zde také zmíněny některé metody používané při edukačním procesu uvedených dětí. V praktické části jsou popsány metody použité pro výzkumné šetření a dále je zde popsán edukační proces a adaptace spojená s přechodem uvedených dětí z mateřské školy do základní školy z pohledu začínajícího asistenta pedagoga. | cze |
dc.format | 61 s. | |
dc.format | 61 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | edukační proces | cze |
dc.subject | integrace | cze |
dc.subject | mentální retardace | cze |
dc.subject | porucha autistického spektra | cze |
dc.subject | strukturované učení | cze |
dc.subject | educational process | eng |
dc.subject | integration | eng |
dc.subject | mental retardation | eng |
dc.subject | autistic-spectre disorder | eng |
dc.subject | methods of structured learning. | eng |
dc.title | Edukační proces a přechod dětí se speciálně vzdělávacími potřebami z MŠ do ZŠ z pohledu začínajícího asistenta pedagoga. | cze |
dc.title.alternative | Educational process and transition of children with special educational needs from kindergarten to elementary school from the perspective of a novice teacher's assistant. | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 42732 | |
dc.description.abstract-translated | Bachelor thesis deals with the educational process of children with special educational needs, followed by adaptation, which is connected with their switching from nursery to elementary school. Case studies of two integrated children are involved. One child has an autistic-spectre disorder in combination with moderate-weighty mental retardation and the second one has a subtle mental retardation and an evolutionary dysphase. The theoretical part consists of individual disabilities characteristic and further chapters related to integration and education. There are also methods mentioned used in the educational process of the aforesaid children. In the practical part, there are methods mentioned used for the research survey and further there is educational process description and adaptation related to the switching of the children from nursery to elementary school, from a commencing pedagogue's assistant's point of view. | eng |
dc.date.accepted | 2016-04-19 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |