Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVítečková, Miluše
dc.contributor.authorStropnická, Renata
dc.date.accessioned2021-12-08T10:06:12Z
dc.date.available2021-12-08T10:06:12Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-03-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32637
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá edukačním procesem dětí se speciálně vzdělávacími potřebami a následnou adaptací spojenou s jejich přechodem z mateřské školy do základní školy. Jedná se o případové studie dvou integrovaných dětí, z nichž jedno má poruchu autistického spektra v kombinaci se středně těžkou mentální retardací a druhé s lehkou mentální retardací a vývojovou dysfázií. Teoretická část obsahuje charakteristiku jednotlivých postižení a dále kapitoly vztahující se k integraci a edukaci. Jsou zde také zmíněny některé metody používané při edukačním procesu uvedených dětí. V praktické části jsou popsány metody použité pro výzkumné šetření a dále je zde popsán edukační proces a adaptace spojená s přechodem uvedených dětí z mateřské školy do základní školy z pohledu začínajícího asistenta pedagoga.cze
dc.format61 s.
dc.format61 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectedukační procescze
dc.subjectintegracecze
dc.subjectmentální retardacecze
dc.subjectporucha autistického spektracze
dc.subjectstrukturované učenícze
dc.subjecteducational processeng
dc.subjectintegrationeng
dc.subjectmental retardationeng
dc.subjectautistic-spectre disordereng
dc.subjectmethods of structured learning.eng
dc.titleEdukační proces a přechod dětí se speciálně vzdělávacími potřebami z MŠ do ZŠ z pohledu začínajícího asistenta pedagoga.cze
dc.title.alternativeEducational process and transition of children with special educational needs from kindergarten to elementary school from the perspective of a novice teacher's assistant.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag42732
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis deals with the educational process of children with special educational needs, followed by adaptation, which is connected with their switching from nursery to elementary school. Case studies of two integrated children are involved. One child has an autistic-spectre disorder in combination with moderate-weighty mental retardation and the second one has a subtle mental retardation and an evolutionary dysphase. The theoretical part consists of individual disabilities characteristic and further chapters related to integration and education. There are also methods mentioned used in the educational process of the aforesaid children. In the practical part, there are methods mentioned used for the research survey and further there is educational process description and adaptation related to the switching of the children from nursery to elementary school, from a commencing pedagogue's assistant's point of view.eng
dc.date.accepted2016-04-19
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam