Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVítečková, Miluše
dc.contributor.authorŠůsová, Lucie
dc.date.accessioned2021-12-08T10:06:14Z
dc.date.available2021-12-08T10:06:14Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-04
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32638
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřená na projekt ,,Profesní podpora pedagogů předškolního vzdělávání." Cílem práce bylo zjištění motivů pro přihlášení se do kurzů projektu. Dále se cíle týkaly zjištění přínosů a úskalí, která vnímají samotné účastnice kurzů, ale také další pedagogičtí zaměstnanci mateřských škol, kde účastnice pracují. Práce se skládá ze dvou částí teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje kapitoly věnující se dalšímu vzdělávání pedagogických pracovníků, vzdělávání dospělých, lektorování a obsahu projektu. Praktická část přináší výsledky kvalititavního výzkumného šetření. Pro ucelené nahlédnutí do problematiky jsou mateřské školy zkoumány jako vícečetné případové studie. Výsledky jsou pro přehlednost zasazeny do tabulek, které odpovídají zvoleným výzkumným otázkám.cze
dc.format59 s. (74090 znaků)
dc.format59 s. (74090 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdalší vzdělávání pedagogických pracovníkůcze
dc.subjectlektorovánícze
dc.subjectvzdělávání dospělýchcze
dc.subjectprojektcze
dc.subjectProfesní podpora pedagogů předškolního vzdělávání"cze
dc.subjectteachers trainingeng
dc.subjectlecturingeng
dc.subjectadult educationeng
dc.subjectprojecteng
dc.subjectProfessional support for teachers of preschool education"eng
dc.titleAplikace znalostí a dovedností získaných účastí na projektu OP VK "Profesní podpora pedagogů předškolního vzdělávání" do praxe - kvalitativní výzkumné šetřenícze
dc.title.alternativeApplication of knowledge and skills gained by participating in the project OP VK "Professional support of teachers of preschool education" into practice - qualitative researcheng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag42733
dc.description.abstract-translatedThis Bachelor thesis is focused on the project ,,Professional support for teachers of preschool education." The goal of the study was to determine the motives for signing up for the courses. Furthermore, it relates to benefits and difficulties perceived by the course participants themselves, but also by education employees of kindergartens, where the participants work. The thesis consists of two parts - theoretical and practical. The theoretical part contains chapters concerning further education for teachers and adults, and it reviews the project itself. The practical part describes the research. For a comprehensive insight into the problems, the kindergartens are investigated as multiple case studies. The results are for clarity set in the tables that correspond with chosen research questions.eng
dc.date.accepted2016-04-18
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam