Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvejdová, Hana
dc.contributor.authorListopadová, Lucie
dc.date.accessioned2021-12-08T10:06:23Z
dc.date.available2021-12-08T10:06:23Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-01
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32645
dc.description.abstractPředmětem této bakalářské práce bylo prozkoumat mateřskou školu z pohledu dětí. Zjistit co má vliv na to, aby se v ní děti cítily v bezpečí, a to především z hlediska psychologického. Především bylo také zkoumáno, co je garantem klidu, pohody a jistoty dětí v mateřské škole. Teoretická část je tvořena historickou retrospektivou vývoje předškolní výchovy a pohledu na dítě. Dále pohledem vývojových psychologů a stručným přehledem potřeb dětí očima psychologa a optikou Rámcového vzdělávacího programu. Praktickou část pak tvoří průzkum požadavků dětí na školku. V práci bylo ověřováno, zda pro děti je ve školce skutečně důležité to, co my dospělí za důležité považujeme.cze
dc.format49 s.
dc.format49 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectpodmínky vzdělávání v mateřské školecze
dc.subjectpotřeby dítětecze
dc.subjectbezpečný prostorcze
dc.subjectpreschooleng
dc.subjectconditionseng
dc.subjectneedseng
dc.subjectsafe spaceeng
dc.titleMateřská škola jako bezpečný prostorcze
dc.title.alternativeKindergarten as a safe spaceeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag42817
dc.description.abstract-translatedThe subject of this thesis is to explore nursery school from the perspective of children and to find out the effects for children to feel safe there, especially from a psychological point of view and moreover, what is especially a guarantor of peace, comfort and certainty of children in nursery school. The theoretical part consists of a historical retrospective of the development of preschool education and overall view at a child. Furthermore, this paper will show the opinions of developmental psychologists and a brief view of children needs through the optics of a psychologist and general educational programme. The practical part consists of survey of children requirements about their nursery school. This paper verifies whether it is important for children in nursery school what we adults considered important.eng
dc.date.accepted2016-04-20
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam