dc.contributor.advisor | Švejdová, Hana | |
dc.contributor.author | Listopadová, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:06:23Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:06:23Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-04-01 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32645 | |
dc.description.abstract | Předmětem této bakalářské práce bylo prozkoumat mateřskou školu z pohledu dětí. Zjistit co má vliv na to, aby se v ní děti cítily v bezpečí, a to především z hlediska psychologického. Především bylo také zkoumáno, co je garantem klidu, pohody a jistoty dětí v mateřské škole. Teoretická část je tvořena historickou retrospektivou vývoje předškolní výchovy a pohledu na dítě. Dále pohledem vývojových psychologů a stručným přehledem potřeb dětí očima psychologa a optikou Rámcového vzdělávacího programu. Praktickou část pak tvoří průzkum požadavků dětí na školku. V práci bylo ověřováno, zda pro děti je ve školce skutečně důležité to, co my dospělí za důležité považujeme. | cze |
dc.format | 49 s. | |
dc.format | 49 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | podmínky vzdělávání v mateřské škole | cze |
dc.subject | potřeby dítěte | cze |
dc.subject | bezpečný prostor | cze |
dc.subject | preschool | eng |
dc.subject | conditions | eng |
dc.subject | needs | eng |
dc.subject | safe space | eng |
dc.title | Mateřská škola jako bezpečný prostor | cze |
dc.title.alternative | Kindergarten as a safe space | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 42817 | |
dc.description.abstract-translated | The subject of this thesis is to explore nursery school from the perspective of children and to find out the effects for children to feel safe there, especially from a psychological point of view and moreover, what is especially a guarantor of peace, comfort and certainty of children in nursery school. The theoretical part consists of a historical retrospective of the development of preschool education and overall view at a child. Furthermore, this paper will show the opinions of developmental psychologists and a brief view of children needs through the optics of a psychologist and general educational programme. The practical part consists of survey of children requirements about their nursery school. This paper verifies whether it is important for children in nursery school what we adults considered important. | eng |
dc.date.accepted | 2016-04-20 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |