Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBrožka, Petr
dc.contributor.authorTůmová, Alena
dc.date.accessioned2021-12-08T10:06:33Z
dc.date.available2021-12-08T10:06:33Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-01
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32652
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je vytvoření souboru fotografií a kreseb, které budou děti používat jako metodickou pomůcku při každodenních činnostech v mateřské škole. Výtvarné řešení pomůcky je spjato se souborem prozaických textů Vítězslava Nezvala Věci pro děti. Bakalářská práce se skládá z části teoretické a praktické. V teoretické části jsou popsány motivační aspekty týkající se vnímání uměleckého díla, estetického vnímání, ilustrace a fotografie. Samotné realizaci metodické pomůcky předchází bližší seznámení s literární předlohou. Součástí praktické části je vytvoření metodické pomůcky, která bude rozvíjet dětské představy, myšlení a řeč. V závěru je ponechán prostor k verbálnímu objasnění vlastní výtvarné realizace.cze
dc.format58 s.
dc.format58 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvnímánícze
dc.subjectestetikacze
dc.subjectfotografiecze
dc.subjectilustracecze
dc.subjectliteraturacze
dc.subjectperceptioneng
dc.subjectaestheticseng
dc.subjectphotographyeng
dc.subjectilustrationeng
dc.subjectlitaratureeng
dc.titleFotografie jako výtvarná pomůcka pro děti v MŠcze
dc.title.alternativePhotography as a creative tool for children in preschool educationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag42850
dc.description.abstract-translatedThe goal of this bachelor's thesis is the creation of a set of photographs and drawings which will be used by children as a methodological tool in their daily activities in the kindergarten. The solution of the tool is associated with prosaic texts from Vitezlav Nezval - Things for the children. The bachelor's thesis consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part describes motivational aspects related to the perception of artwork, aesthetic, illustration and photography. The actual implementation of the methodological tool precedes closer acquaintance with the literature proposition. The practical part is about the creation of methodological tool which will develop children's imagination, thinking and speech. In the conclusion, there is room for verbal clarification of the own artistic realization.eng
dc.date.accepted2016-04-20
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam