Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBetáková, Lucie
dc.contributor.authorFilová, Eva
dc.date.accessioned2021-12-08T10:06:36Z
dc.date.available2021-12-08T10:06:36Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-06-22
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32654
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na styly učení studentů anglického jazyka na Pedagogické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. Cílem práce je zjistit, zda si studenti uvědomují svůj styl učení podle percepční preference (auditivní, vizuální, kinestetický), jaké aktivity využívají pro podporu anglického jazyka (sledování filmů nebo četba knih v originále, poslech písní, procvičování jazyka na internetu,), jaké preferují prostředí při učení a zda jsou spokojeni s vyučovacím stylem svých učitelů. Zvolenou metodou výzkumu je nestandardizovaný dotazník. Práce je tradičně rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá charakteristikou základních pojmů souvisejících s danou problematikou, klasifikací stylů učení a možnými způsoby jejich diagnostiky. Praktická část se zaměřuje na analýzu dotazníkového šetření, jehož výsledky jsou znázorněny v grafech s komentáři.cze
dc.format42 s.
dc.format42 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectučební stylycze
dc.subjectpercepční preference (auditivnícze
dc.subjectvizuálnícze
dc.subjectkinestetická)cze
dc.subjectanglický jazykcze
dc.subjectvyučovací stylcze
dc.subjectlearning styleseng
dc.subjectperceptual preference (auditoryeng
dc.subjectvisualeng
dc.subjectkinesthetic)eng
dc.subjectEnglish languageeng
dc.subjectteaching styleseng
dc.titleStyly učení vysokoškolských studentů AJcze
dc.title.alternativeLearning styles of students of English in Higher Educationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag42854
dc.description.abstract-translatedThis thesis is concerned with learning styles of students of English at Faculty of Education of the University of South Bohemia in České Budějovice. Its aim is to find out whether the students are aware of their perceptual learning style (auditory, visual, kinesthetic), which activities they use to encourage English language development (watching films or reading books in English, listening music, practising language on the Internet,), which type of environment they prefer and whether they are satisfied with teaching styles of their professors. A specifically made non-standardized questionnaire is used as a method of research. The thesis is traditionally divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with a profile of basic terms related to the topic, classification of learning styles and possible ways of their diagnostics. The practical part is focused on the analysis of questionnaire research, whose findings are graphically demonstrated in diagrams with comments.eng
dc.date.accepted2016-08-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJu-Hucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam