Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŘepa, Karel
dc.contributor.authorDavidová, Eliška
dc.date.accessioned2021-12-08T10:07:40Z
dc.date.available2021-12-08T10:07:40Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32695
dc.description.abstractTato bakalářská práce předkládá kriticko-srovnávací studii, věnovanou analýze metody tzv. Kreslení pravou mozkovou hemisférou a její komparaci s tradičními výukovými modely kreslení. Text vychází v první řadě z rozboru metodických materiálů Betty Edwardsové (autorky knihy Naučte se kreslit pravou mozkovou hemisférou) a ty konfrontuje s nejnovějšími poznatky z oblasti neurovědy, zabývajícími se problematikou lokalizace kreativních výkonů. Cílem práce je kriticky poukázat na rozdíly v pojetí výukových metod kresby, jejich odbornou podloženost a aktualizovat jejich kreativní a studijní potenciál pro sféru výtvarného vzdělávání.cze
dc.format64 s.
dc.format64 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectlateralizace hemisfércze
dc.subjectlidský mozekcze
dc.subjectkreativitacze
dc.subjectlogikacze
dc.subjectkresbacze
dc.subjectBetty Edwardsovácze
dc.subjectlateralizace hemisphereseng
dc.subjecthuman braineng
dc.subjectcreativityeng
dc.subjectlogiceng
dc.subjectdrawingeng
dc.subjectBetty Edwardseng
dc.titleMetoda Kreslení pravou mozkovou hemisférou z pohledu výtvarného vzdělávánícze
dc.title.alternativeMethod of Drawing on the right side of the brain from the perspective of art educationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag43368
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis presents critical and comparative study devoted to the analytic method called Drawing on the right side of the brain and its comparison to traditional teaching models of drawing. The text is based primarily on an analysis of methodological materials by Betty Edwards (author of the book Learn to draw on the right side of the brain) and confronts them with the latest findings in neuroscience which are dealing with localization of creative acts. This thesis aims to critically point out the differences in the concept of teaching methods of drawing, their professional basis and to update their creative and learning potential for the sphere of art education.eng
dc.date.accepted2016-05-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJu-VVucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeDuchková, Zuzana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam