Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVáchová, Alena
dc.contributor.authorVáchalová, Eva
dc.date.accessioned2021-12-08T10:09:05Z
dc.date.available2021-12-08T10:09:05Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-06-21
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32742
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je objasnit důvody, které vedou rodiče k volbě alternativní waldorfské mateřské školy pro jejich děti. V teoretické části jsou charakterizovány alternativní školy, důvody proč tyto školy vznikaly a jejich hlavní přínosy. V další části práce se zmiňuji o zakladateli této předškolní instituce Rudolfu Steinerovi a popisuji vznik, koncepci a cíle waldorfské školy. V dalších kapitolách práce se věnuji tématům rodiny, jejím přeměnám a funkcím. Stěžejní jsou i následující kapitoly, ve kterých se zabývám motivací a hodnotami, se kterými se v životě setkáváme. Výzkumná část je vypracována statisticky kvantitativní metodou, formou dotazníkového šetření. Na otázky v dotaznících odpovídali rodiče dětí ze čtyř waldorfských mateřských škol.cze
dc.format68 s.
dc.format68 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectreformní pedagogikacze
dc.subjectwaldorfská pedagogikacze
dc.subjectalternativní školycze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectpředškolní vzdělávánícze
dc.subjectrodinacze
dc.subjectmotivace.cze
dc.subjectreform pedagogyeng
dc.subjectWaldorf pedagogyeng
dc.subjectalternative schoolseng
dc.subjectkindergarteneng
dc.subjectpre-school educationeng
dc.subjectfamilyeng
dc.subjectmotivationeng
dc.titleMotivace rodičů k volbě alternativní mateřské školycze
dc.title.alternativeParents Motivation for the Alternative Kindergarten Choiceeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag43605
dc.description.abstract-translatedThe goal of the thesis is to clarify the reasons which lead parents to choosing Waldorf´s kindergarten as an alternative option for their children. Alternative schools, reasons why the schools were founded and their main contribution to the education are described in the theoretical part. In the following part of the thesis the founder of the Waldorf´s school Rudolf Steiner is mentioned as well as the description of its foundation, conception and goals. The other chapters are dedicated to family topics, family development and its functions. The following chapters are crucial as well. They are devoted to the motivation and the life values we meet during our lifetimes. The research part is conceived by statistically quantitative method by using the questionnaires which were responded by the parents of the children from four Waldorf´s kindergartens.eng
dc.date.accepted2016-08-22
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam