dc.contributor.advisor | Franclová, Marta | |
dc.contributor.author | Staňková, Iveta | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:09:48Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:09:48Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-03-18 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32764 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce je psána na základě osobních zkušeností a praxí s rodinou, ve které je předškolní dítě se syndromem ADHD. Cílem této práce je poskytnout rady mnoha rodičům. Tato práce může sloužit jako návod na hledání účinných strategií v péči o dítě s poruchou pozornosti a hyperaktivity. Dalším cílem je předání zkušeností a výchovných metod u adoptovaného dítěte, kterému byl diagnostikován syndrom ADHD ve třech letech. Práce je účinným návodem rodinám, které vyhlíží do budoucnosti s obavami a mohou mít pocit nezdaru a neúspěchu při výchově dítěte. V teoretické práci je definován syndrom ADHD. Dále jsou zde zmíněny možné příčiny, projevy a terapie dětí se syndromem ADHD. | cze |
dc.format | 69 s. | |
dc.format | 69 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | ADHD | cze |
dc.subject | hyperaktivita | cze |
dc.subject | impulzivita | cze |
dc.subject | porucha chování | cze |
dc.subject | ADHD | eng |
dc.subject | hyperactivity | eng |
dc.subject | impulsivity | eng |
dc.subject | conduct disorder | eng |
dc.title | Adoptované předškolní dítě s ADHD | cze |
dc.title.alternative | Adopted preschool child with ADHD | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 44462 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor´s work was written based on personal experience and practice with a family in which a pre-school child with ADHD syndrom lives. The intended objective is to provide pieces of advice to many parents. This work could serve as a guide in searching effective strategies for a child with attention and hyperactivity deficit disorder. The second objective is to share experience and educational methods when dealing with an adopted child diagnosed with the ADHD syndrom at the age of three. This piece of work offers effective instructions for families that expect the future with worries and might have the feeling of failure in raising their child. In the theoretical part the ADHD syndrom is defined as well as possible causes, manifestations and therapy of an ADHD syndrom children. | eng |
dc.date.accepted | 2016-04-21 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |