Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVáchová, Alena
dc.contributor.authorKolářová, Kateřina
dc.date.accessioned2021-12-08T10:09:49Z
dc.date.available2021-12-08T10:09:49Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-03-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32765
dc.description.abstractV bakalářské práci se budu věnovat nácvikům písní v mateřské škole. Práce se dělí na dvě části na část praktickou a část teoretickou. Teoretická část popisuje zpěv v životě člověka. Zaměřuje se na hudební dovednosti a dále konkrétně na pěvecké činnosti, které jsou vhodné do mateřské školy. V neposlední řadě obsahuje výčet hudebních publikací vhodných pro děti předškolního věku. V praktické části jsou prezentovány výsledky pozorování při nácviku písní. Zaměřovala jsem se na efektivitu zvoleného nácviku, zájem dětí a jejich reakce na určitý styl nácviku. Jednotlivé způsoby nácviku jsem popsala a zaznamenala reakce dětí. V přílohách jsou přiloženy notové zápisy deseti písní, které jsem praktikovala v mateřské škole.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectZpěvcze
dc.subjectdítě předškolního věkucze
dc.subjectnácviky písnícze
dc.subjecthudební výchova v mateřské školecze
dc.subjectSingingeng
dc.subjecta preschool childeng
dc.subjectrehearsal of songseng
dc.subjectmusic in kindergarteneng
dc.titleNáměty pro seznamování s písněmi v MŠcze
dc.title.alternativeSuggestions for an Introduction Songs in the Kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag44558
dc.description.abstract-translatedMy bachelor thesis is dedicated to rehearsal of songs in kindergarten. The thesis is divided into two parts - a theoretical and a practical one. The theoretical part describes the role of singing in human life. This part is focused on musical skills and more specifically on singing activities which are suitable for kids in kindergartens. Finally, it includes a list of music publications which can be used for preschool children. The practical part presents the results of observation while rehearsing songs. I focused on the effectiveness of the chosen type of learning, on children´s interest and their reactions on a particular learning method. All of these methods have been described in details and the children´s reactions have also been noted down. In the annexes you can find music scores of ten songs which I tried to teach in kindergarten.eng
dc.date.accepted2016-04-21
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam