Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŽlábková, Iva
dc.contributor.authorBednářová, Marie
dc.date.accessioned2021-12-08T10:10:10Z
dc.date.available2021-12-08T10:10:10Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32776
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je tvorba didaktických materiálů na základě realizace projektu v oblasti kooperativní výuky. Cílem práce je vytvořit didaktické materiály pro kooperativní výuku v oblasti odborného předmětu Stolničení tak, aby se staly součástí Školního vzdělávacího programu SOŠZ a SOU Český Krumlov. Práce je rozdělena do dvou částí, na část teoretickou a empirickou. Pro teoretickou část byla použita metoda systémového přístupu a obsahové analýzy při studování odborné literatury. V rámci empirické části práce byla použita metoda pozorování spolupracujících skupin, metody indukce a dedukce. Na jejich základě byly poté vytvářeny didaktické materiály. Součástí empirické části jsou i příklady vyučovacích hodin, ve kterých byly tyto nově utvořené didaktické materiály využity.cze
dc.format63 s. (74 341 znaků bez mezer)
dc.format63 s. (74 341 znaků bez mezer)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titlePříprava didaktického materiálu pro kooperativní výuku odborného předmětucze
dc.title.alternativePreparation of Instructional Materials for Cooperative Teaching of Vocational Subjecteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag45027
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor thesis is the creation of didactic materials on the basis of the implementation of the project in the field of cooperative learning. The goal is to create didactic materials for cooperative learning in vocational subject table setting so they can become part of the school curriculum SOŠZ and Český Krumlov. The work is divided into two parts, theoretical and empirical. The method of system access and content analysis in the study of literature was used for the theoretical part. The method of observation of cooperating groups, methods of induction and deduction was used to elaborate the empirical part of the work. Subsequently, the didactic materials were created based on the used methods. The empirical part also includes an example of lessons in which the newly created didactic materials are used.eng
dc.date.accepted2016-05-16
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství odborných předmětůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam