Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVítečková, Miluše
dc.contributor.authorHřavová, Aneta
dc.date.accessioned2021-12-08T10:10:19Z
dc.date.available2021-12-08T10:10:19Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-03-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32781
dc.description.abstractCílem této práce je srovnání systému předškolního vzdělávání v mateřských školách před a po sametové revoluci. V teoretické části je popsán vývoj předškolního vzdělávání od 50. let 20. století až po současnost. Teoretická část je zaměřena i na pojetí učitele a práci učitelky mateřské školy. Zmíněny jsou cíle předškolního vzdělávání, změny ve školní legislativě a tvorbě vzdělávacích programů. Praktická část přináší výsledky smíšeného výzkumu, jehož cílem bylo (na základě rozhovorů a dotazníkového šetření) zjistit, jak vnímají učitelky s dlouholetou praxí vývoj své profese v čase, jaké vnímají změny.cze
dc.format53 s.
dc.format53 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectučitelcze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectškolstvícze
dc.subjectdítěcze
dc.subjectvýchovacze
dc.subjectvzdělávánícze
dc.subjectkompetencecze
dc.subjectteachereng
dc.subjectkindergarteneng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectchildeng
dc.subjecteducationeng
dc.subjecttrainingeng
dc.subjectcompetenceeng
dc.titleUčitelka mateřské školy v proměnách časucze
dc.title.alternativeTeacher of kindergarden through the ageseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag45165
dc.description.abstract-translatedObjective of the study is comparison of the preschool education system in a nursery schools before and after the Velvet Revolution in 1989. The theoretical part describes the development of preschool education since the 50's of the 20th century to the present. The theoretical part is focused also on the concept of a teacher and the role of a kindergarten teacher. Mentioned are goals of preschool education, changes in the legislation and the creation of school educational programs. The practical part presents the results of the combined research which aim was (based on interviews and questionnaires) to determine how the teachers with a long-time experience percieve the development of their profession during the time and which changes they percieve.eng
dc.date.accepted2016-04-20
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam