Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProcházka, Miroslav
dc.contributor.authorGalatíková, Zuzana
dc.date.accessioned2021-12-08T10:10:27Z
dc.date.available2021-12-08T10:10:27Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-06-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32785
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá zmapováním masmédií, především televizního vysílání a elektronických zařízení s internetem, v životě dětí předškolního věku a vztahem masmédií k rozvoji počátečního čtení. Teoretická část vychází z nastudované literatury k problematice předškolního dítěte, počátečního čtení a masmédií, výzkumná část se zabývá samostatným zkoumáním tohoto jevu ve společnosti, a to metodou dotazníkového šetření u rodičů předškolních dětí, dále strukturovaným rozhovorem s vybranými dětmi a strukturovaným rozhovorem s otevřenými otázkami s vybranými učitelkami mateřských škol. Cílem této práce je zjistit, jakou podobu má zájem dnešních předškolních dětí o knihu a v jaké míře upřednostňují televizi a elektronická zařízení s internetem před knihou a tištěnými médii, jak se rodiče věnují posilování vztahu ke knize a jak korigují pořady, které děti sledují.cze
dc.format56 s.
dc.format56 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdítě předškolního věkucze
dc.subjectmasmédiacze
dc.subjectpočáteční čtenícze
dc.subjectknihacze
dc.subjecttelevizecze
dc.subjectelektronické zařízenícze
dc.subjecttabletcze
dc.subjectpočítačcze
dc.subjectpre-school childeng
dc.subjectmass mediaeng
dc.subjectpre-readingeng
dc.subjectbookeng
dc.subjecttelevisioneng
dc.subjectelectronic deviceseng
dc.subjecttableteng
dc.subjectPCeng
dc.titleMasmédia a rozvoj počátečního čtení u dětí předškolního věkucze
dc.title.alternativeMass media and the development of pre-reading of preschool childreneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag45242
dc.description.abstract-translatedThis thesis maps mass media, especially television broadcasting and electronic devices with connection to the Internet, in the lives of pre-school children, and investigates the relationship between mass media and development of initial reading skills. The theoretical part analyses existing literature relevant to pre-school child development elementary reading and mass media, while the empirical research makes an independent investigation into this phenomenon in society using questionnaires for pre-school children's parents, structured interviews with selected children, and structured interviews with open-ended questions with selected pre-school teachers. The aim of this work is to determine today's pre-school children's interests in books compared with television and electronic devices with connection to the Internet, to look at how parents strengthen their children's relationships with books, and to identify methods for controlling the programmes that children watch.eng
dc.date.accepted2016-08-22
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam