dc.contributor.advisor | Váchová, Alena | |
dc.contributor.author | Žatková, Eva | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:10:40Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:10:40Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-03-24 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32792 | |
dc.description.abstract | Cílem bakalářské práce je zjistit informovanost rodičů o primární logopedické prevenci v mateřské škole. Teoretická část seznamuje s pojmem logopedie, logopedická péče a logopedická prevence. Dále přibližuje způsob získání odborné kvalifikace pro logopedického asistenta ve školství a rozebírá složky primární logopedické prevence. Praktická část seznamuje s výsledky dotazníkového šetření a posuzuje informovanost a názory rodičů v oblasti logopedické preventivní činnosti v mateřské škole. Následně jsou navrženy aktivity pro rodinnou logopedickou prevenci. | cze |
dc.format | 54 s. | |
dc.format | 54 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Logopedie | cze |
dc.subject | logopedická péče | cze |
dc.subject | logopedický asistent | cze |
dc.subject | logopedická prevence | cze |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | Speech therapy | eng |
dc.subject | speech therapy | eng |
dc.subject | speech therapy assistant | eng |
dc.subject | speech therapy prevention | eng |
dc.subject | kindergarten | eng |
dc.title | Primární logopedická prevence v mateřské škole z pohledu rodičů | cze |
dc.title.alternative | Primary logopedical prevention in nursery school from the perspective of parents | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 45745 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of bachelor thesis is to find out the parent awareness about primary prevention in kindergarten in an area of speech therapy. Theoretical part introduces the concept of speech therapy, speech therapy and speech therapy prevention. It also explains a method of obtaining professional qualifications for logopedical assistant in education and discusses the primary constituents of speech therapy prevention. Practical part introduces results of questionnaire survey and assesses parents awareness and opinions in an area of the speech preventive activities in kindergarten. Then activities for family speech therapy prevention are suggested. | eng |
dc.date.accepted | 2016-04-19 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |