Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Eva
dc.contributor.authorŠevčíková, Michaela
dc.date.accessioned2021-12-08T10:10:53Z
dc.date.available2021-12-08T10:10:53Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-03-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32798
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na předškolní věk dítěte. Cílem bakalářské práce je přiblížit specifika vývoje z různých úhlů pohledu a učení dětí. Dalším cílem je seznámení s programem filozofie pro děti. V teoretické části jsou popsány zvláštnosti předškolního věku, specifika kognitivního a emočního vývoje dítěte, teorie vývoje podle E. H. Eriksona, myšlení a řeč dítěte podle Vygotského a Piageta, učení dítěte předškolního věku a program filozofie pro děti jeho definice, techniky, metody a práce s otázkou při filozofování s dětmi. Praktická část obsahuje konkrétní otázky a náměty na činnosti vhodné k filozofování s dětmi s využitím vhodné literatury. Závěr práce obsahuje zhodnocení teoretické části a praktického provedení činností se zaměřením na filozofování s dětmi. Přílohy obsahují výčet literatury vhodné k filozofování s dětmi, včetně ukázek ilustrací.cze
dc.format49, 10 s. (72 567 znaků)
dc.format49, 10 s. (72 567 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPředškolní věkcze
dc.subjectvývojcze
dc.subjectmyšlenícze
dc.subjectfilozofie pro děticze
dc.subjectPre-school ageeng
dc.subjectevolutioneng
dc.subjectthoughteng
dc.subjectPhilosophy for childreneng
dc.titleFilozofie pro děti s myšlenkoucze
dc.title.alternativePhilosophy for the Children with the Ideaeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag46580
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's work attends to pre-school aged children. The aim is to address the particular development from various angles and the learning curve of children. Further it will also present the child's philosophy program. In the theoretical part, there is a description of variables in pre-school children, specifics of cognitive and emotional development of a child, the theory of E.H.Erikson, thinking and speech according to Vygorsky and Piaget, learning ability of a pre-school child and the philosophy program for children it's definition, techniques, methods and placing philosophical questions to child. The practical part of this study contains particular sets of question and topics relevant to philosophical exercise with children using relevant literature. The conclusion contains evaluation of theoretical part as well as the evaluation of the practical use of certain activities aimed to carry out philosophical debate with children. The attachment lists relevant literature for child's philosophy exercise, including some illustrations.eng
dc.date.accepted2016-04-20
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam