Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMazehóová, Yvona
dc.contributor.authorChvátalová, Markéta
dc.date.accessioned2021-12-08T10:11:12Z
dc.date.available2021-12-08T10:11:12Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-06-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32807
dc.description.abstractSmyslem tohoto textu je srovnání výtvarné tvorby dospívajících dětí, které jsou výtvarně vedeny v základní umělecké škole a dětí navštěvujících běžnou základní školu, které výtvarně vedeny nejsou. Předpokladem je, že metodicky vedené děti tvoří jiným způsobem. Teoretická část je zaměřena na specifika období dospívání a ontogenetický vývoj výtvarného zobrazování. V tomto ohledu se věnujeme také vývoji kresby lidské postavy a jejím symbolickým významům. Zároveň jsme nastínili možnosti artefiletického vedení. V praktické části jsme zkoumali, zda se liší výtvarné zobrazování dětí výtvarně vedených a dětí, které takto vedeny nejsou. K tomu jsme použili kresbu postavy.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPubescencecze
dc.subjectOntogeneze dětské kresbycze
dc.subjectOntogeneze kresby postavycze
dc.subjectSymbolické významy kresby postavycze
dc.subjectArtefiletikacze
dc.subjectPubescent childreneng
dc.subjectOntogenesis of children's drawingeng
dc.subjectDevelopment of drawing human bodyeng
dc.subjectSymbolical meanings of drawing human bodyeng
dc.subjectArtefileticeng
dc.titlePorovnání kresby lidské postavy dětí výtvarně vedených a nevedených v období pubescencecze
dc.title.alternativeComparing the drawings of human bodies by pubescent children with artistic and non artistic backgroundseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag48195
dc.description.abstract-translatedThe point of my theses is to compare some artwork between the teenagers attending artschool and pupils attending primary school only. The children who are leading methodically are supposed to create in a different way. The theoretical part is pointed to the three main facts: The first one the teenager's period with its specific moments, than the evolution of drawing and the last one the drawing of human body and its symbolical meanings. We have tried to define some possibilities of artefiletic leading as well. In the practical part there were compared drawings of children with artistic and children with non-artistic backgrounds. There was used the method of drawing human body.eng
dc.date.accepted2016-08-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineArteterapiecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programPsychologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam