Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGarabiková Pártlová, Margareta
dc.contributor.authorŠimek, Matouš
dc.date.accessioned2021-12-08T12:05:46Z
dc.date.available2021-12-08T12:05:46Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-01-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33009
dc.description.abstractPráce zkoumá připravenost učitelů základních škol v Jihočeském kraji pro výuku environmentální výchovy. Touto připraveností se myslí především kompetence pro efektivní podávání a koordinování environmentální výchovy, nikoliv penzum učitelových znalostí. Teoretická část popisuje vývoj, výzvy a rozmanitost metod environmentální výchovy v České republice. Praktická část se zaměřuje na analýzu Školních vzdělávacích plánů (ŠVP) a především kvalitativní analýzu odpovědí učitelů získaných pomocí dotazníku, který obsahoval 6, většinou otevřených otázek. Na základě zhodnocení těchto odpovědí byly determinovány a charakterizovány tři skupiny učitelů lišících se kompetencemi a tedy i připraveností pro oblast environmentální výchovy. Dále byla ověřena převažující spokojenost učitelů s nabídkou a úrovní výukových programů, školení a seminářů, zajišťovaných v kraji především neziskovými organizacemi a několika státními institucemi.cze
dc.format50
dc.format50
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectenvironmentální výchovacze
dc.subjectkompetencecze
dc.subjectzákladní školacze
dc.subjectpřístup učitelůcze
dc.subjectdotazníkcze
dc.subjectkvalitativní analýzacze
dc.subjectekocentracze
dc.subjectenvironmental educationeng
dc.subjectskillseng
dc.subjectprimary schooleng
dc.subjectteachers' attitudeseng
dc.subjectquestionnaireeng
dc.subjectqualitative analysiseng
dc.subjecteco-centereng
dc.titlePřipravenost učitelů ZŠ pro výuku environmentální výchovycze
dc.title.alternativePreparedness of primary school teachers for environnmental educationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag34681
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis examines the preparedness of primary school teachers in the South Bohemia for environmental education. This readiness is thinking of competencies for effective administration and coordination of environmental education, not stint the teacher's knowledge. The theoretical part describes the development, challenges and diversity of methods of environmental education in the Czech Republic. The practical part focuses on the analysis of the education plan (SEP) and primarily qualitative analysis of the responses of teachers gathered through a questionnaire, which contained 6, mostly open questions. Based on the evaluation of these responses were determined and defined three groups of teachers of differing competencies and thus preparedness for environmental education. Further it has been verified overwhelming satisfaction of teachers with internet and levels of educational programs, training and seminars, provided primarily by NGO´s and several government agencies in the region.eng
dc.date.accepted2017-02-01
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství odborných předmětůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam